ויראלי

מי השחית את גלית גוטמן? זו המודעה שהכעיסה את החרדים

הפעם האחרונה שמודעה בכיכובה של גלית גוטמן הושחתה הייתה זו שנת 2019 ונדמה כאילו הקהילה שלנו לא התקדמה הרבה מאותה העת. כעת, מודעה (צנועה למדיי) של גוטמן הושחתה שוב ובאותו המקום
מערכת ice |  7
גלית גוטמן הושחתה (צילום יחצ)
השחתת מודעות ברחבי כל הארץ זו לא בעיה חדשה כלל. בעבר הלא רחוק הייתה התנגדות למודעות של וואן פרוג'קט וחברות נוספות שהציגו נשים על גביהן וחלקן כאמור הושחתו לגמרי. כעת, התופעה פורצת שוב והפעם עם מודעה (צנועה יש לומר) בה מככבת גלית גוטמן עבור בית הטיפוח של רונית רפאל.
בתמונה שהתקבלה נוכל לראות אוטובוס שמאחורי הוצמדה מודעה לעסק של רפאל, כאשר היא הושחתה כמעט לגמרי ואפילו נדמה כאילו כתוב "די" מספר פעמים בצבע ספריי שחור. האוטובוס עצמו הוא קו שעובר בבני ברק ונדמה ששם בוצעה ההשחתה. 
זו לא הפעם הראשונה שמודעה בכיכובה של גלית גוטמן עבור רונית רפאל מושחתת. הדבר התרחש גם בשנת 2019 ושם פרצופה הוסר לגמרי מעל פני האוטובוס וגם כן בעיר בני ברק. בזמנו גוטמן הגיבה נרחבות בתכנית "גלית ואילנית" ואמרה כי היא נעלבה מאד מההשחתה ויתרה מכך שבתה הצעירה גם כן נפעמה לראות את המחזה הזה כשחזרה מבית הספר. 
לכך היא הוסיפה כי האדם שהשחית את המודעה על פני האוטובוס לא רק השחית אותה, אלא גם כל אישה ונערה במדינת ישראל. בעת זו גוטמן טרם פרסמה תגובה חדשה להשחתה.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    אנטישמיות מבפנים
    מושיקו 08/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ערוץ 12 הוא לא ערוץ אוביקטיבי,הוא ערוץ המשפיל,מחפש, מוציא דיבה רעה עלינו כעם יהודי . מי צריך אויבים אים יש לנו חברים כאלא, אני מציע חרם על ערוץ זה ,תפגעו בו ברייטינג ,עד שהוא יחליט לשנות את דרכו ולהתנהג כעיתונאים.
    סגור
  • 5.
    כפייה של הפקרות
    כפייה חילונית 05/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חשבת פעם אולי לכבד את זה שרוב העם לא מעוניין לראות תמונות ענק של נשים מופקרות?? שרוב העם רוצה שהילדות שלו לא יושפעו מהמדיה המקלקלת ויפתחו הפרעות אכילה כדי להיות דומות לדוגמניות שמרוחות אול אובר?? שרוב העם לא מעוניין לשמוע דעות של נשים חסרות בושה שעושות כסף מלהתפשט ומלעשות דברים נוספים שהשתיקה יפה להן, כי החוכמה זה לא בדיוק הצד החזק אצלן?..
    סגור
  • 4.
    לפני 70 שנים
    המלך עופר המשיח 05/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לפני 70 שנה היינו יכולים לחיות יחד. מה קרה ב-70 השנים האחרונות? קבוצות של דתיים (לא כולם כמובן) הקצינו והקצינו והקצינו. זו אינה אנטישמיות להגיד "תעצרו את זה עכשיו!". לאורך אלפי שנים היהודים נלחמו בתופעות ויהודים שסטו מהדרך -- לדוגמא: הגלו מירושלים את מנהיג נטורי קרתא. אפשר לתת לחרדים אפשרות להשתקם ולהצטרף לחברה אבל הדבר הנכון, בהתחשב בכך שהם מכריזים בריש גלי שאינם מוכנים: לגרש אותם למדינת הלכה חדשה לפני שיחסלו את הפרוייקט הישראלי. זה יותר חמור מהתבוללות כיוון שמדובר בפעולה מבפנים אל הפנים. תוך 15 שנים, 18% מהמדינה בלי בגרות! ובמקום 26.2% (2019) כבר יהיו מעל 47% אחוז מהכנסות החרדים תמיכה ממשלתית. זו אינה אנטישמיות להגיד "תעצרו את זה עכשיו!". זו התפכחות שיש יהודים שסטו מהדרך וצריך לתת להם אפשרות להשתקם ולהצטרף לחברה או לגרש אותם למדינת הלכה חדשה. שיעבדו ויממנו את מאות אלפי ה"עילויים" בעצמם. מסורתיים-כאילו-חרדיים מיתממים כאשר הח"כים החרדים דורשים מיליארדים לישיבות ובוכים "גרמניה" או מפגינים יצירתיות מכמירת לב עם יציאות כמו "שמאלנאצים" -- אבל זה לא עניין אנטישמי. אל תחמיאו לעצמכם. זו לא י
    סגור
  • 3.
    תמשיכו להקטין ראש
    איתמרי 12/2022/10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    יש אוכלוסיה שזה אשכרה פוגע בהם אבל אתם תצפו מהם להתקדם ולהיות כמוכם צבועים מס.ריחים
    סגור
  • 2.
    מאמינה
    נעמה 12/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מאמינה שהכל לטובה.
    סגור
  • 1.
    נראה שזדה בגלל שלא אוהבים אותה לא בגלל צניעות (ל"ת)
    יוני 12/2022/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • גם דליה
    אלעד 12/2022/09
    הגב לתגובה זו
    3 1
    גם השחיתו את דליה מזור לא רק גלית
    סגור