ויראלי

ג'יג'י חדיד וליאונרדו דיקפריו ביחד? הרומן המסתורי נחשף

הרומן של ליאונרדו דיקפריו וג'יג'י חדיד מתחמם, כשהשניים נצפו בדייט שלשום אחרי אינספור שמועות ותיעודים שלהם יחד. איך הם הגיבו?
מערכת ice | 
ג'יג'י חדיד, ליאונרדו דיקפריו (צילום יוטיוב/ Oscars, TODAY)
הרומן של ליאונרדו דיקפריו וג'יג'י חדיד מתחמם כשהשניים נצפו בדייט שלשום (שישי). הזוג צולם ביציאה לארוחת ערב בצ'יפריאני שבניו יורק. הזוג שתועד בדייט המסעיר ניסה להתחמק מהמצלמות בזמן שהמאבטחים שלהם דחפו אותם החוצה מהמסעדה.
השחקן בן ה-48 והדוגמנית בת ה-27, נקשרו לראשונה בספטמבר האחרון במהלך שבוע האופנה. אז בארצות הברית עלו דיווחים כי כי השניים בילו יחדיו במסיבה בלופט בסוהו שבניו יורק ונראה יחדיו גם בקאסה צ'יפריאני. מקור סיפר ל-"Page Six" שהם "מכירים אחד את השני" ולא ממהרים אלא "לוקחים את זה לאט לאט".
דיקפריו נצפה גם במילאנו במקרה באותו היום שבו צעדה חדיד בתצוגת האופנה של ורסאצ'ה אביב/קיץ 2023. בנוסף, הוא גם נראה במהלך שבוע האופנה בפריז באותו המלון בו שהתה חדיד. בנוסף, בחודש שעבר בילו במסיבת ליל הקדושים שנערכה בברוקלין.
בנוסף דווח דיקפריו וחדיד הגיעו למסיבה נוספת יחד עם אחותה של ג'גי חדיד, בלה, סוחרת האמנות הלי נחמד והדוגמנית אירינה שייק. אז האם מתפתחת לה זוגיות חדשה ונוצצת בהוליווד? עושה רושם שבהחלט כך המצב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה