ויראלי

שלום מיכאלשווילי ואשתו נפצעו והובהלו למיון: "עשו עלינו חתיכת עין"

ענבל שלוי, אשתו של הבדרן שיתפה: "אתם יודעים מה יותר מנחוס משמונה תפרים שאת מתחדשת בהם יממה לפני מסיבת יום ההולדת 40 שלך? שבעלך מתחדש בארבעה תפרים פחות מ-24 שעות אחרייך. אז עכשיו אני צולעת ביד אחת ושלום ברגל השנייה"
מערכת ice |  1
שלום מיכאלשווילי בפרסומת (צילום דניאל אדרי)
השבת האחרונה הייתה רצופה באירועים מורכבים ברחבי הארץ. כוחות ההצלה והרפואה נקראו להתמודד עם מספר מקרים מאתגרים, ביניהם חילוץ צוללנים באילת ומספר אירועים רפואיים מורכבים. מתברר שעוד אירוע לא נעים קרה לענבל שלוי, אשתו של הבדרן והשחקן שלום מיכלאשווילי למשל, חגגה את יום הולדתה ה-40 במסיבת בריכה מפוצצת.
על פי הפרסום ב-TMI, למרות פציעה קלה באצבעה שדרשה טיפול רפואי עם שמונה תפרים לא פחות באגודל, מסתבר שהמשפחה חוותה עוד אירוע לא נעים, כאשר גם מיכאלשווילי עצמו ספג פציעה לא נעימה.

מסתבר שהבדרן לא חיכה יותר מדי וגם הוא נפצע יממה בלבד אחרי אשתו, אבל בניגוד אליה זה היה  בכף רגלו וגם הוא נדרש לארבעה תפרים ותחבושת. "אתם יודעים מה יותר מנחוס משמונה תפרים שאת מתחדשת בהם יממה לפני מסיבת יום ההולדת 40 שלך?״.
שלוי העלתה פוסט שבו שיתפה במצבה ברשתות החברתיות: "שבעלך מתחדש בארבעה תפרים פחות מ-24 שעות אחרייך. אז עכשיו אני צולעת ביד אחת ושלום ברגל השנייה, ובהצלחה לנו, מישהו עשה עלינו חתיכת עין". 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אני אלווה אתכם אל דרך הרפואה!
    רונלי המלווה 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    רק תעצמו עיניים, תנשמו עמוק ותגידו: איצ'יקידנה!
    סגור