ויראלי

עינב בובליל חושפת: "נגרם לי נזק כלכלי, מרגישה חסרת משמעות"

אושיית הרשת עינב בובליל, חושפת אחרי שחשבון האינסטגרם שלה נחסם: "בוודאי שנגרם לי נזק כלכלי. כמעט לא עבדתי השבוע. הרגשתי ריקנות ועצבות. מרגישה חסרת מעש, כאילו אין לי משמעות"
מערכת ice |  1
עינב בובליל (צילום מסך רשת 13)
עינב בובליל, כוכבת "האח הגדול" לשעבר ואושיית הרשת, חשפה בימים האחרונים מדוע היא נעלמה לאחרונה מהרשתות החברתיות. לטענתה של בובליל, אינסטגרם זיהה פעילות חשודה בעמוד אותו היא מתחזקת, ובו מאות אלפי עוקבים, ולפיכך קיבלה הודעה כי העמוד שלה נחסם.
בובליל ניסתה לשדר עסקים, אחרי שפתחה אמש (שבת) תיבה בעמוד העסקי שלה לסשן שאלות ותשובות בנושא. באחת השאלות, נשאלה כמובן, איך לא, על החסימה שלה מאינסטגרם, כשאחת העוקבות שאלה: "היי עינבוש, האמת התגעגעתי היית חסרה לי באינסטה. לא קשה לך שחסמו לך את האינסטגרם?".
בובליל חשפה בכאב את הקושי שהיא חווה לאחרונה: "קודם כל אני שרופה עליכן ברמות שקשה להסביר!! אז ביום יומיים הראשנים אמרי 'בסדר, קצת חופש לא נורא'. לקחתי את זה ממש בקליל. ביום השלישי והרביעי כולם התחילו להלחיץ אותו חח מיליון טלפונים ביום, מיליון. כמו מרכזיה. באמת אנשים טובים, כולם רצו וניסו לעזור".
בובליל חשפה את העצב אליו נפלה בהמשך: "ביום חמישי קמתי ממש עצובה כי זה היום הכל פעיל אצלי באינסטגרם, ופתאום הרגשתי ריקנות. כל-כך חסרת מעש, כאילו לא הייתה לי משמעות. אני רגילה להיות בעשייה כל היום ופתאום אין כלום, ונפלתי לעצבות ממש ובכיתי, אבל קמתי לבאבא סלי, התפרקתי, חזרתי, בישלתי לכבוד שבת קודש, לא בשישי, קמתי חדשה ואמרתי לאבא שבשמיים - 'הכל שלך, הכל ממך, כל מה שאתה עושה לטובה. שתרצה להחזיר לי את האינסטגרם - תחזיר וזהו. בעזרת השם בשורות טובות".
בהמשך, נשאלה האם היא נפגעה כלכלית, והשיבה: "בוודאי שנגרם לי נזק כלכלי. מלבד החברות שאני עובדת איתן, יש לי את העסקים שלי שזה מותג האיפור, טוחן האשפה והספר, שגם הם כמעט ולא עבדו השבוע כי האינסטגרם שלי זה בעצם כלי השיווק שלי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה רק האשכנזים חיבלו לך באינטרנט (ל"ת)
    משה צרפתי 08/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור