ויראלי

הכוכב ההוליוודי עונד את הצמיד לזכר התצפיתנית בהופעה של טיילור סוויפט

השחקן טיילור לאוטנר, כוכב סדרת סרטי "דמדומים" והאקס של טיילור סוויפט, קיבל ממעריצה ישראלית את הצמיד לזכר התצפיתנית שנרצחה בטבח ב-7 באוקטובר ואמר מילים מרגשות לזכרה. צפו בסרטון
מערכת ice | 
טיילור סוויפט בהופעה (צילום מתוך האינסטגרם)
לטיילור סוויפט יש מעריצים ישראלים רבים, אבל רוני אשל ז"ל נכנסה לנו ללב אחרי ה-7 באוקטובר ומעריצים רבים בארץ החליטו לשתף במחוות הרבות שעשו עבורה בהופעות של הכוכבת הבינלאומית.
אחת מהן אפילו הצליחה להגיע עד לאקס של טיילור סוויפט בעצמו, כוכב "דמדומים" טיילור לאוטנר, שעמד בעמדת הווי איי פי והעניקה לו את הצמיד לזכר רוני אשל.
נעם פינבליט, יוצרת תוכן ישראלית, פרסמה בסרטון שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה את המפגש המרגש עם השחקן ההוליוודי שקיבל את הצמיד וגם אמר מילים מרגשות מאוד לזכרה של רוני אשל.
פינבליט סיפרה לו מדוע הצמיד כה חשוב: "אני יכולה להביא לך את הצמיד הזה? השם שלה הוא רוני, היא הייתה סוויפטית ונרצחה על ידי חמאס. היא הייתה אמורה להיות בהופעה". "אני אאחז בו, אני לא אוותר עליו", אמר לה הכוכב ההוליוודי המפורסם. הוא הוסיף ואמר לאחר מכן: "תודה שהבאת לי את זה, אני מאוד מעריך את זה". בסרטון רואים כיצד הכוכב עונד את הצמיד ומביע את תמיכתו בסיפור הטרגי של המעריצה שחלמה להיות בהופעה ולא זכתה לכך.
 

פינבליט שהעלתה את הסרטון ואמרה: "רציתי להנציח את רוני, בהופעה של הזמרת האהובה עלייה ועליי, במשך חודשים הכנתי צמידי חברות עם השם שלה כדי שאוכל לספר את הסיפור שלה, עמדתי בכוונה ליד העמדת וי אי פי כדי להביא את הצמידים לאנשים משפיעים ובחלומות הכי גדולים שלי לא חשבתי שזה מה שיקרה. עם כמה שהיה לי כיף בהופעה, זה הרגע הכי הכי הכי משמעותי בשבילי. לסיכום, הייתי עושה הכל שרוני היא זו שהייתה בהופעה אתמול ולא אני, אבל לצערי זה לא יתאפשר בחיים". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה