ויראלי

טלי גוטליב נגד ראש השב''כ לשעבר: "חוששים שנגלה את חלקם בתופת"

ראש השב''כ לשעבר, נדב ארגמן, התראיין אמש לאילנה דיין בתוכנית עובדה ואמר כי נתניהו לא כשיר להיות ראש ממשלת ישראל. עוד אמר כי: "אנחנו בלחימה ולא במלחמה". גוטליב לא נשארה חייבת וצייצה: "ארגמן, אתה חלק משרשרת האשמים, לא לעולם חוסן"

מערכת ice |  1
טלי גוטליב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
חברת הכנסת טלי גוטליב פרסמה אמש (חמישי), בטוויטר ציוץ כנגד ראש השב''כ לשעבר, נדב ארגמן. זאת לאחר שארגמן התראיין אצל אילנה דיין בתוכנית עובדה וסיפק אמירות נוקבות נגד ראש הממשלה: "אם נתניהו לא יסיים את תפקידו, אנחנו נהיה באבדון".
לאחר הריאיון של ארגמן, גוטליב לא נשארה חייבת וצייצה: "נדב ארגמן ראש השב״כ לשעבר הוא חלק מהפיכה צבאית שכמעט התרחשה עלינו. נדב ארגמן כמו 'לשעברים' רבים, מאמינים בעליונותם המקודשת. נדב ארגמן מסית בתחכום לפגיעה בראש הממשלה בהאשמות בזויות. נדב ארגמן כמו רונן בר, כמו ראש אמ״ן וראש המוסד חוששים מאד שנגלה מה חלקם הנוראי ואשמתם בתופת אוקטובר".
עוד המשיכה גוטליב: "ארגמן באיוולתו אמר שהרש״פ אינו ארגון שמעודד טרור, אמירה מצערת מפיו של ראש שב״כ לשעבר .אילנה דיין בפאתוס דרמטי נותנת במה לארגמן ממטרה אחת בלבד להשחיר את נתניהו, נמאסתם".
"כל 'הלשעברים' שונאי הימין, אתם לא קדושים, אתם לא צודקים. המדינה לא שייכת לכם, המדינה שייכת לעם ונבחרי העם מנהלים את המדינה", כתבה חברת הכנסת והמשיכה: "כך זה דמוקרטיה. אגב, ארגמן אתה חלק משרשרת אשמים ואחראים בצמרת השב״כ. אין עיתונאי אמיץ שייגע בזה .וועדת חקירה קום תקום. לא לעולם חוסן".
 
כזכור, בריאיון אמר ראש השב''כ לשעבר על נתניהו: "אנחנו כבר בתהום ואם ביבי נתניהו לא יסיים את תפקידו, אנחנו נהיה באבדון. זאת הדאגה הגדולה ביותר שלי. הוא לוקח אותנו למדינה חשוכה, מנותקת מהעולם המערבי. אנחנו רואים את חוקי ההשתמטות, לא חוקי הגיוס. עוד רגע ברישיון תוכל להשתמט במדינת ישראל".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איזה נעל זאתי. אין דברים כאלה
    אדם 04/2024/12
    הגב לתגובה זו
    2 3
    להחזיר מיד לאברבנל
    סגור