ויראלי

טהוניה רובל יוצאת נגד משפיעניות רשת: "למה לפגוע לי בעבודה?"

הדוגמנית המצליחה יוצאת נגד חברות שלא מעניקות לה עבודה בגלל שאינה מפרסמת דברים באינסטגרם. "אני לא אמכור לכן מוצר באלף שקל שלא שווה מאה שקל, לא. אני לא מהסוג הזה, אני לא מהסגנון הזה, זה לא מעניין אותי להיות כזאת. אבל למה לפסול לי את העבודה?"

מערכת ice |  3
טהוניה רובל (צילום אינסטגרם/ טהוניה רובל)
הדוגמנית ויוצאת האח הגדול טהוניה רובל פרסמה היום (שני), סטורי באינסטגרם שבו היא משתפת כי אינה מקבלת הצעות עבודה רק כי היא לא משתפת הרבה באינסטגרם. כמו דוגמנית רבות, חלקן הגדול מתפרנס ממכירת פריטים ברשת החברתית, והרבה חברות מציעות להן למכור מוצרים בגלל העמודים שלהן, המלאים בעוקבים.
בפתח דבריה אמרה רובל: "בואו נדבר רגע על נושא שמרתיח אותי ומעצבן אותי ברמות כאילו מפגרות. אתם לא מבינים אפילו באיזו רמה אני עצבנית, כי האינסטגרם הזה השתלט על החיים שלנו, ואני יודעת את זה, נכון. ואני לא נמצאת הרבה בדבר הזה שנקרא אינסטגרם. אני לא מאלו שעכשיו מעלות את החיים שלהן כל היום, אני לא מאלו שעכשיו יושבת ומוכרת לכם מוצר חרטה כזה או אחר כדי שתקנו ממני ואני גם לא מעוניינת להיות מוכרנית כי אני לא מוכרנית, בואו".
רובל המשיכה וחידדה: "כן, אני דוגמנית סבבה, דוגמנית, מנחה, שדרנית רדיו, אני מרצה על החיים שלי, אני כן משפיענית, אבל אני משפיעה על נוער בסיכון, אני משפיעה על נשים שנמצאות באלימות כזו או אחרת, והן קמות ויוצאות מהמעגל אלימות שהן חיו בה. אני משפיעה בדרך שלי לעולם", והמשיכה: "עכשיו למה אני מדברת על הנושא הזה, כי כל פעם מחדש מגיעה הצעת עבודה שמעוניינים בי סתם דוגמה, עכשיו לצורך העניין מחפשים דוגמנית שחורה, גבוהה, יפה, נראית טוב אוקיי? אני עונה כמעט על כל הפרמטרים, ומה עוצר את זה בעצם? אני לא מוכרנית, אני לא באינסטגרם".
עוד הוסיפה הדוגמנית: "אני לא מוכרנית, אני לא מעוניינת להיות מוכרנית, אני לא מאותן בנות שאחרטט לכן על מוצר, שהמוצר הזה עובד, גם אם ניסיתי אותו עלי כמה פעמים. אני לא אמכור לכן מוצר באלף שקל שלא שווה מאה שקל, לא. אני לא מהסוג הזה, אני לא מהסגנון הזה, זה לא מעניין אותי להיות כזאת. אבל למה לפסול לי את העבודה? למה לפגוע לי בעבודה? זאת העבודה שלי, אני דוגמנית, כאילו, לא הבנתי".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    טהוניה..זה לא שאת לא מוכרת כלום..את פשוט לא מתאימה להם
    עודד 05/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וזהו! להתבכיין שהם לא לוקחים אותך כי את גרושה ,כי יש לך ילד ,כי את שחורה ,כי את לא מוכרת ,כי לא ככה וכי לא ככה.....רק לבכות ולהתלונן ...תעשי עם עצמך משהו ביחיאת !
    סגור
  • 1.
    העולם התקדם מותק
    בדוי 03/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחפשים ערך מוסף ויותר מאשר סתם דוגמנית שנראית טוב
    סגור
  • מי דוגמנית שניראת טוב?? טהוניה?? (ל"ת)
    עודד 05/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור