מדדים ומחקרים

רמי לוי בתרומת ענק, חמאס חטף אשראי ועזה חוטפת מכה

רשת "רמי לוי" תרמה מתחילת השבוע למעלה מ-1.5 מיליון שקל לתמיכה ולחיזוק משפחות כואבות וחיילי צה"ל, ארגון חמאס ביצע או ניסה לבצע עסקאות בשם לקוחות, בין אם חיים או מתים, בישראל מאשרים כעת כי תחנת הכוח היחידה בעזה, שעיקרה ייצור חלק מהחשמל לרצועה, הושבתה לחלוטין

מערכת ice | 
רמי לוי בתרומות ענק (צילום פלאש 90/ דוד כהן, shutterstock, יחצ)
רמי לוי בתרומת ענק: זה הסכום שהעביר לחיילים: רשת "רמי לוי" תרמה מתחילת השבוע למעלה מ-1.5 מיליון שקל לתמיכה ולחיזוק משפחות כואבות וחיילי צה"ל שעושים עבודת קודש. לאחר פניות רבות שהגיעו לרשת מאזרחים לתרום סלי קניות לתושבים בדרום או בצפון ולמשפחות חיילים אך מתקשים בשינוע הסלים, מכריזה רשת "רמי לוי" על שירות חדש וראשון מסוגו ברשתות השיווק. לידיעה המלאה לחצו כאן.
בית ההשקעות הישראלי התרסק ב-90% בבורסה: המנכ"ל הודיע על התפטרות: והמניה של חברת ההשקעות האלטרנטיביות מגדלור צונחת בפחות משנתיים בבורסה ב-90%, ונסחרת כיום בשווי של 32 מיליון שקל בלבד. אחרי שצנחה אתמול ב-6%, מנכ"ל החברה, רן צדיקריו, החליט לשים את המפתחות ולעזוב. לידיעה המלאה לחצו כאן.
 
המספרים מתחילים לזרום: זו העלות של המלחמה עד כה: ניתוח ראשוני שנעשה על ידי הגורמים הכלכליים הרשמיים מדבר על עלות שבוע מלחמה של כ-5 מיליארד שקל כשעלות זו היא הערכה ראשונית בלבד וכוללת את עלות ימי המילואים והשבתת הכלכלה הישראלית. לידיעה המלאה לחצו כאן.
בנק ישראל בהודעה חריגה: כרטיסי אשראי נחטפו ע"י חמאס: ארגון חמאס ביצע או ניסה לבצע עסקאות בשם לקוחות, בין אם חיים או מתים, שהכרטיסים שלהם נגנבו על ידו לטובת עסקאות פרטיות. לידיעה המלאה לחצו כאן.
עזה חטפה מכה אנושה: אין חשמל ל-2.3 מיליון איש: בישראל מאשרים כעת כי תחנת הכוח היחידה בעזה, שעיקרה ייצור חלק מהחשמל לרצועה, הושבתה לחלוטין ומעכשיו אין יותר חשמל ברצועה כלל, לאחר החלטת ישראל לנתק את רצועת עזה מחשמל ומים. זאת כאמצעי לחץ על ארגון הטרור והתושבים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
בנק דיסקונט יחלק מיליוני שקלים: מי ייהנו מהכסף? בצל מלחמת 'חרבות ברזל': דיסקונט מתגייס למען הקהילה עם שורה של תרומות נרחבות ומעמיד מיליוני שקלים לטובת תרומות נרחבות ומשמעותיות למספר רב של גופי חירום מרכזיים וחיוניים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
ויקטורי תחת האשמות חמורות: "פעם ראשונה ב-28 שנים": הרשת עונה להשמצות נגדה ברשת: "אנחנו בחזית הלחימה, אין עובדים, החקלאים לא יכולים לצאת לעבוד, אין נהגים ועל כן אין סחורות. וכשיש מחסור בסחורות איך אפשר לקיים מבצעים!? זאת הפעם הראשונה ב-28 שנים שויקטורי קיימת שהרשת נאלצה לקנות סחורה של ירקות בחו"ל". לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה