מדדים ומחקרים

דירוג יוטיוב: עדן חסון מתחזק ודוחק החוצה את האקסית אודיה

מעט מאוד שינויים יש השבוע בדירוג יוטיוב השבועי של ice. הלהיט של נס וסטילה, "תיק קטן" ממשיך לככב בטופ עם 866 אלף האזנות. ברשימת האמנים המואזנים ביותר ביוטיוב אין הפעם נציגות נשית כלל
מערכת ice | 
דולי ופן ועדן חסון (צילום pexels, רן יחזקאל)
מעט מאוד שינויים יש השבוע בדירוג יוטיוב השבועי של ice. הלהיט של נס וסטילה, "תיק קטן" ממשיך לככב בטופ עם 866 אלף האזנות. נועה קירל ממשיכה לחזק מהמקום השני עם שיר הגאווה "פרובוקטיבית" ו-744 אלף האזנות.

"עיר נמל" של אייל גולן נשאר במקום השלישי עם 674 אלף האזנות - עלייה משבוע שעבר. למקום הרביעי עולה השבוע עדן חסון והשיתוף פעולה עם דולי ופן, "לאהוב אותך כל יום" שזוכה ל-620 אלף האזנות. אנה זק ואיתי גלו סוגרים את החמישייה עם השיר "אולסטאר וגופיות" שזוכה ל-539 האזנות.
ברשימת האומנים המושמעים ביותר ביוטיוב נמצא את אייל גולן שוב במקום הראשון עם 6.19 מיליון האזנות. עומר אדם ממשיך לככב במקום השני, הפעם עם 5.18 מיליון האזנות. במקום השלישי אושר כהן נשאר יציב עם 3.15 מיליון האזנות.

פאר טסי שומר על מקומו הרביעי, הפעם עם 2.7 מיליון האזנות. את אודיה במקום החמישי מחליף השבוע עדן חסון, שזוכה ל-2.31 מיליון האזנות. ובכך לא נותרה נציגות נשית ברשימת האומנים המובילים ביוטיוב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה