מדדים ומחקרים

השחקנים ההוליוודיים בעלי השכר הגבוה ביותר בשנת 2022

שנת 2022 חלפה לה וחמישה שחקנים הוליוודיים ותיקים סגרו אותה עם רווח מרשים במיוחד. אלו השחקנים הרווחיים ביותר בשנה החולפת
מערכת ice | 
וויל סמית', בראד פיט, דוויין (דה רוק) ג'ונסון (צילום ויקיפדיה, אינסטגרם/ בראד פיט, פייסבוק/ דוויין ג'ונסון)
בין אם סרט הוליוודי מסוים מצליח מאד או נוחל כישלון עצום בקופות, השחקנים ללא ספק עדיין מקבלים תלוש שכר שמן ומפנק במיוחד. עם זאת, בשנת 2022 לא כולם הצליחו להגיע לקרסוליים של חמשת השחקנים הבאים שקיבלו משכורות של מיליונים, כל אחד, עבור סרט אחד בלבד. זוהי רשימת חמשת השחקנים המרוויחים ביותר לשנת 2022.
במקום החמישי נמצא דוויין (דה רוק) ג'ונסון שכיכב השנה בסרט של DC 'בלאק אדם' וקיבל עבורו 22.5 מיליון דולר. הסרט היה בגיהינום של הפקה קרוב לעשר שנים וג'ונסון אף לקח חלק משמעותי בכך בתור מפיק ולא רק בתור הכוכב הראשי. למרות זאת, הסרט לא קיבל בקורות טובות וגם לא הצליח היטב בקופות. הסרט גרף רק 390 מיליון דולר ביחס לתקציב של 260 מיליון דולר.
במקום הרביעי נמצא בראד פיט שקיבל 30 מיליון דולר עבור סרט שטרם קיבל שם רשמי. מדובר בהפקה יוקרתית שתעסוק בתחום הפורמולה 1, בשיתוף הסטודיו של אפל. הבמאי עתיד להיות ג'וזף קוזינסקי, שביים בשנה החולפת את אחד הסרטים המוצלחים ביותר שיצאו, 'אהבה בשחקים: מאווריק'.
לצד זאת, פיט שיחק השנה בסרט בשם "רכבת הקליע" שהצליח באופן יחסי, וגם עבורו הוא קיבל 30 מיליון דולר.
במקום השלישי נמצא שחקן ותיק נוסף שאת שמו אולי שמעתם: לאונרדו דיקפריו. זוכה האוסקר קיבל השנה סכום זהה לבראד פיט, גם הוא עבור סרט שטרם שוחרר לבתי הקולנוע. מדובר בסרט שמופק תחת שרביטו של מרטין סקורסזה ודיקפריו צפוי לשחק לצדו של רוברט דה נירו. עבור הסרט, שמוגדר כדרמה תקופתית משנות ה-20 של המאה הקודמת, דיקפריו מקבל 30 מיליון דולר.
וויל סמית', אולי אחד השחקנים המדוברים ביותר שלנת 2022 ולא מהסיבות הטובות ביותר, הוא השחקן שנמצא במקום השני עם רווח של 35 מיליון דולר עבור הסרט המצליח "שחרור". סמית' משחק בסרט עבד בשנות ה-60 במאה ה-19 ורבים מאמינים שזה התפקיד שיביא לסמית' את הגאולה בהוליווד. כזכור בטקס האוסקר האחרון הוא סטר לקומיקאי כריס רוק על הבמה לאחר שעקץ את אשתו. דקות ספרות לאחר מכן סמית' זכה באוסקר הראשון שלו.
במקום הראשון נמצא, באופן ממש לא מפתיע, טום קרוז עם רווח עצום של 100 מיליון דולר עבור הסרט השני והמצופה ל"אהבה בשחקים". בפועל, שכר הבסיס של קרוז היה נמוך בהרבה משאר השחקנים ברשימה ועמד רק על 13 מיליון דולר. מה שהקפיץ את התלוש זו הייתה העובדה שקרוז שימש גם בתור מפיק עבור הסרט. 
הפקת הסרט מבטיחה לו תמלוגים רבים עבור הסרט וזאת בהתאם להיקף הצלחתו. כפי שציינו קודם הסרט היה בין המרוויחים ביותר לשנת 2022 וגרף כ-1.5 מיליארד דולר גלובלית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה