מדדים ומחקרים

האם נועה קירל החזירה לאייל גולן? דירוג יוטיוב

הקאבר של אייל גולן ל"פנתרה" של נועה קירל עקף בשבוע שעבר את המקור. האם השבוע הצליחה קירל לעקוף אותו חזרה? ומי שני האמנים שמצליחים לקבוע שיאים חסרי תקדים?
יאיר מור | 
נועה קירל (צילום אינסטגרם/ נועה קירל)
השיר "פנתרה" ממשיך לחולל מלחמה בצמרת השירים הפופולאריים ביותר בקרב הישראלים שמאזינים למוזיקה באמצעות שירות יוטיוב של גוגל. גם השבוע, אייל גולן, שהוציא קאבר לשיר, מצליח להחזיק מעמד במקום השלישי ואף לרשום עלייה מרשימה של 25% במספר הצפיות השבועי, שמביאה אותו ממש אל רף מיליון הצפיות – בעוד הביצוע המקורי של נועה קירל יורד ב-13% במספר הצפיות ונשאר במקום השביעי.
כמעט כל החמישייה הראשונה נשארה השבוע ללא שינוי: "קרן שמש" של בניה ברבי ו"האמת" של אודיה אזולאי עדיין בשני המקומות הראשונים עם מעל מיליון צפיות כל אחד – נתון שעד השבוע שעבר היה בלתי מתקבל על הדעת בישראל; במקום הרביעי "סהרה" בביצוע החי של טונה ויסמין מועלם; ורק במקום החמישי הצרחה בין "אוהבת אותך בטעות" של אודיה ואושר כהן שחוזרים לחמישייה ומדיחים ממנה את "קופידון" של אגם בוחבוט.
ברשימת האמנים המואזנים בישראל נרשם מצב דומה: שלושת הגדולים נשארים ללא שינוי – אייל גולן במקום הראשון בהפרש של יותר משניים וחצי מיליון צפיות; אחריו אודיה; ועומר אדם במקום השלישי; רק בשני המקומות האחרונים חילופין בין עדן חסון שעולה ב-3.5% במספר הצפיות השבועי ועוקף את אושר כהן, שיורד בשיעור דומה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה