מדדים ומחקרים

צחי אבו מתפוצץ בבורסה: המניה שזינקה החודש מעל כולן

המיתון השפיע על רוב המניות החודש, וגם אלו שהמשיכו בעלייה - עלו בשיעור לא גבוה. אבל מניית קאנומד פתחה מבערים והובילה את הבורסה החודש מעל כולם ובפער. חלל תקשורת נהנית ממאבק השליטה ומזנקת במעל 25% 
מערכת ice | 
צחי אבו וליאור סושרד (צילום קובי-אל)
מניית חברת הקנאביס קאנומד לא עוצרת. הזינוק המפתיע והמסקרן של החברה הגיע לשיא בסוף החודש עם נתון מטורף של עלייה של 124.23%, וזה קורה דווקא בחודש שהמיתון השפיע על רוב המניות שבא לידי ביטוי בעליות לא חדות. חוץ כמובן מהמניה של איש העסקים צחי אבו.
נזכיר: במחצית החודש החלה מניית חברת הקנאביס לזנק בחדות לאחר שצחי אבו רכש את השליטה בחברה. החברה של כפיר ומנור גינדי עוסקת בגידול ומכירת קנאביס רפואי, נכנסה לאחרונה גם לעסקי הנדל"ן - דבר שקרץ מן הסתם ליזם הנדל"ן צחי אבו שרכש את השליטה בחברה (25.1%) בתמורה כוללת של 8.1 מיליון שקל.

הזינוק של מניית קאנומד. צילום מסך
המניה זינקה בתגובה לרכישה בלא פחות מ-91% וזה ביום אחד של מסחר. בריאיון בלעדי ל-ice באותו יום, אמר איש העסקים כי החליט לבצע את העסקה לרכישת השליטה בקאנומד תוך 48 שעות. "הרכישה היא כסף קטן, השאלה הגדולה היא מה אני הולך לעשות עם החברה ומבחינתי היא תרכז את כל פעילות ההתחדשות העירונית שלי".
עוד בעולות החודש בבורסה: ווינד באזז של מנחם כהן החותרת לכיוון האנרגיה המתחדשת, עלתה החודש ב-38.14%, זוז פאוור המפתחת מערכות אגירת אנרגיה קינטית - עלתה ב-19.81%, ואחריה: חברת חלל שנהנית ממאבק השליטה וכניסתם של אהרון פרנקל וחברת 4IG ההונגרית עם עלייה של 25.91% החודש. האחרונה ברשימה: קוויקליזארד שממשיכה את הקו החיובי לאחר השת"פ עם ישראייר ועלייה של 25.34%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה