מדדים ומחקרים

טיקטוק מסכנת את הילדים שלכם? זה המחקר המפתיע שמזהיר

מחקר חדש חושף את הנזק שגורר השימוש השוטף של בני נוער ברשות החברתיות, כשטיקטוק מככבת בראש הפירמידה המזיקה. זה הנזק שצובר ילדיכם כל שבוע
מערכת ice | 
טיקטוק (צילום Shutterstock/ DANIEL CONSTANTE)
ילדים מתחת לגיל 12 עלולים לאבד את המקבילה לשנת לילה אחד בכל שבוע עקב שימוש מוגזם במדיה חברתית, כך עולה ממחקר חדש.
המחקר מצביע על כך שכמעט 70% מתוך 60 ילדים מתחת לגיל 12 שנסקרו על ידי אוניברסיטת דה מונפורט בלסטר, בריטניה, אמרו שהם השתמשו ברשתות חברתיות במשך ארבע שעות ביום או יותר. שני שלישים אמרו שהם השתמשו באפליקציות מדיה חברתית בשעתיים שלפני השינה.
המחקר מצא גם כי 12.5% ​​מהילדים שנשאלו התעוררו בלילה כדי לבדוק את ההתראות שלהם.
המרצה לפסיכולוגיה, ג'ון שו, שעמד בראש המחקר, אמר כי ילדים אמורים לישון בין תשע ל-11 שעות בלילה, לפי הנחיות NHS, אך הנסקרים דיווחו שישנים בממוצע 8.7 שעות בלילה.
הוא אמר כי: "הפחד מהחמצה, שמונע על ידי מדיה חברתית, משפיע ישירות על השינה שלהם. הם רוצים לדעת מה החברים שלהם עושים, ואם אתה לא מחובר כשמשהו קורה, זה אומר שאתה לא לקחת בו חלק.
"וזה יכול להיות לולאת משוב. אם אתה חרד יש לך יותר סיכוי להיות ברשתות החברתיות, אתה חרד יותר כתוצאה מכך. ואתה מסתכל על משהו, זה מגרה ועיכוב שינה".
ל-TikTok הייתה הכי הרבה מעורבות מהילדים, כאשר 90% מהנסקרים אמרו שהם השתמשו באפליקציה. ב-Snapchat השתמשו 84%, בעוד שקצת יותר ממחצית מהנסקרים אמרו שהם השתמשו באינסטגרם.
בקליפורניה, מחוקקים מבקשים לצמצם חלק מההשפעות השליליות שיכולות להיות למדיה החברתית על ילדים צעירים.
לאחרונה העבירה המדינה חוק שמטרתו למקד כמה מהתכונות המזיקות יותר בהן משתמשות האפליקציות. זה אוסר על אפליקציות מדיה חברתית לעצב בכוונה תכונות שמזיקות לרווחת הילדים, לפי גיליון מידע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה