דיגיטל וטק

גוגל מחרימה את הרשת החברתית של טראמפ מחנות האפליקציות

פלטפורמת Truth Social של נשיא ארה"ב לשעבר לא עומדת בסטנדרטים של חנות האפליקציות ועשויה להפיר את מדיניות החברה בגרסתה הנוכחית. "הם קיבלו מאיתנו את הפידבק ואמרו שיטפלו בבעיות הרלוונטיות"
מערכת ice | 
גוגל נגד האפליקציות הכי חשובות לצרכנים (צילום pixabay, ויקיפדיה)
הרשת החברתית של נשיא ארה"ב לשעבר, דונלד טראמפ, לא אושרה להפצה בחנות האפליקציות של גוגל. הסיבה - חוסר באמצעי בקרת תוכן. כך לפי דובר חברת גוגל. בגוגל הביעו חשש מהפרה של מדיניות החנות והמכשירים שלהם, הפרות שעיקרן הפצת איומים פיזיים והסתה לאלימות. 
הרשת המתקראת Truth Social הושקה בחנות האפליקציות של אפל כבר בחודש פברואר, אך הסירוב של גוגל להפיץ את האפליקציה מהווה מכשול רציני עבור הרשת ובעליה. 40% מהסמארטפונים בארצות הברית ו-70% מהסמארטפונים בעולם משתמשים במערכת ההפעלה אנדרואיד, המופצת על ידי חברת גוגל. עבור משתמשים אלו, גישה לרשת החברתית של טראמפ כמעט אינה אפשרית.
"בשבוע שעבר, Truth Social כתבו לנו חזרה שהם מעריכים את הביקורת שלנו ואמרו שהם ממשיכים לעבוד על מנת לטפל בבעיות המדוברות" נמסר מטעם גוגל. מטעם החברה שמחזיקה בבעלות על האפליקציה נמסר כי הם "ממשיכים לעבוד בתום לב יחד עם גוגל, על מנת להבטיח שהאפליקציה והרשת תואמות את מדיניות ההפצה שלהם, מבלי להתפשר על הבטחתנו - להיות מפלט בטוח לחופש הביטוי". 
 
עוד נמסר מטעם החברה ש"חלק ממתחרינו שמורשים להפיץ את האפליקציה שלהם בחנות של גוגל מפירים את מדיניות החנות בנוגע להפצת תוכן מיני, בעוד ש-Truth Social מקיימת מדיניות של אפס סובלנות כלפי תוכן מיני בוטה".
"Truth Social" היא פלטפורמת מדיה חברתית המושקת על ידי חברת Trump Media & Technology Group, שבבעלות נשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ. הפלטפורמה הושקה בהשקה ציבורית מלאה ב-21 בפברואר 2022. לאחר השקתה המדיה טיפסה עד למקום השלישי בדירוג האפליקציות החינמיות הפופולאריות ביותר, אך לאחר שהרשת סבלה מקשיים רבים ומתקלות היא רשמה צניחה ומדשדשת כבר תקופה ארוכה. הפלטפורמה זמינה למשתמשי אפל ובגבולות ארצות הברית בלבד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה