דיגיטל וטק

טיקטוק חושפת אפליקציה חדשה – מה יהיה בה?

הרשת החברתית הסינית הפופולארית בקרב צעירים השיקה פיד נפרד לסרטונים מסוג חדש, שמעודדים משתמשים לוותר על הניסיון לערוך סרטונים מוקפדים וכיפיים
יאיר מור | 
טיקטוק (צילום Shutterstock/ DANIEL CONSTANTE)
עזבו אתכם מסרטונים מתוכננים היטב, שבכל שנייה בהם הושקעה מחשבה רבה כדי שתיהנו – מה שטיקטוק באמת רוצה הוא סרטונים סתמיים ומשעממים שיחשפו שבעצם כולנו אנשים רגילים שעושים בדיוק את אותם דברים.
החברה הודיעה בסוף השבוע על השקת TikTok Now, שלדבריה מעודד משתמשים "לשתף את הכאן ועכשיו". מדובר על אפשרות חדשה, ששולחת למשתמשים התראה בשעה אקראית בכל יום, ומקציבה להם 3 דקות לצלם ולהעלות סרטון של 10 שניות לפי ההנחיה היומית, הכוללת צילום בו-זמנית מהמצלמות האחורית והקדמית. האפשרות תהיה זמינה גם בתוך אפליקציית טיקטוק, וגם כאפליקציה נפרדת, שתושק בקרוב בחנויות האפליקציות של גוגל ואפל, ולא תדרוש חשבון נפרד ממשתמשי טיקטוק קיימים, אך כן תדרוש ממי שאין לו חשבון טיקטוק ליצור כזה.
"טיקטוק נאו" היא חיקוי של אפליקציית BeReal, אפליקציית וידאו שהושקה ב-2019 אך לאחרונה צוברת פופולאריות רבה שמדאיגה את הענקיות בתחום. מטא (לשעבר פייסבוק) כבר הודתה לפני כשלושה שבועות כי היא עורכת ניסוי של תכונה זהה ברשת החברתית הוויזואלית שלה, אינסטגרם. נראה שהטרנד של שיתוף סרטונים מאולתרים ומהירים משתי המצלמות של הסאמרטפון בו-זמנית הופך לזירת הקרב על משתמשי רשתות חברתיות, לפחות עד הטרנד הבא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה