נדל"ן ותשתיות

אאורה בפרויקט ענק: צפי הכנסות של כ-3 מיליארד שקל

חברת אאורה השקעות מדווחת כי ועדת המשנה לתכנון ולבנייה של הוועדה המקומית בנתניה אישרה להפקיד את תוכנית הפינוי בינוי שתהיה הגדולה ביותר בהיסטוריה של החברה עם צפי הכנסות של כ-3 מיליארד שקל
מערכת ice | 
פרויקט מתחם אאורה נתניה (צילום Evolvemedia הדמיות)
חברת אאורה השקעות מדווחת כי ועדת המשנה לתכנון ולבנייה של הוועדה המקומית נתניה אישרה (בתנאים) להפקיד את תוכנית החברה לפינוי בינוי בפרויקט בן צבי שמורק בנתניה. עבור אאורה מדובר בפרויקט הגדול והמשמעותי ביותר עד כה שהחברה מקדמת  – הפרויקט צפוי לכלול הכנסות של כ-3 מיליארד שקל.
הוועדה המקומית בנתניה הינה ועדה עצמאית מיוחדת שבסמכותה לאשר את התוכנית, בדומה לוועדת מחוזית וללא צורך בה. במסגרת התוכנית שאושרה להפקדה אושר כי  במקום 392 יחידות דיור קיימות המשתרעות על כ-30 דונם בשכונת "נאות שקד" בנתניה יוקמו כ-1,558 יחידות דיור חדשות ב-11 בניינים חדשים ומפוארים בני 10-40 קומות, וכן כ-11,000 מ"ר שטחים עיקריים למסחר ותעסוקה, מבני ציבור הכוללים קריית חינוך שלמה עם בית ספר, גני ילדים ופיתוח סביבתי, לרבות פארק ירוק פתוח בשטח של 4.5 דונם.
להערכת הנהלת החברה, קבלת מתן תוקף לתוכנית צפוי להתקבל עד לתום השנה הנוכחית. לפיכך בכוונת החברה להתחיל בשיווק הפרויקט במחצית השנייה לשנת 2024.
יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל ובעלי אאורה, מסר: "הפרויקט בנתניה הוא הפרויקט הגדול, המקיף והמגוון ביותר של אאורה ומסתמן שהוא פרויקט ההתחדשות העירונית הגדול ביותר בישראל כיום. אנו מתכננים ויוזמים בנתניה שכונת ענק מודרנית המשלבת 11 מגדלי מגורים יוקרתיים ומפוארים עם מעטפת עירונים של שטחי מסחר ותעסוקה המשלימים את הפרויקט וכן פארק ירוק רחב ידיים לרווחת התושבים. הפרויקט האטרקטיבי ממקום בלב העיר נתניה ואף נהנית מהיותו במרחק הליכה מחוף הים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה