נדל"ן ותשתיות

רעננה: 3 תכניות עתירות שטחים הופקדו

מתיחת פנים רצינית באזור התעסוקה הצפוני ברעננה. עיריית רעננה אישר להפקיד שלוש תכניות בהיקף כולל של כ-175,000 מ"ר של תעסוקה, מסחר, מלונאות ומבני ציבור
מערכת ice | 
מתחם תרשיש רעננה (צילום אלון רון)
אזור התעסוקה הצפוני ברעננה זוכה למתיחת פנים. עיריית רעננה אישרה להפקדה שלוש תוכניות באזור בהיקף כולל כ-175,000 מ"ר של תעסוקה, מסחר, מלונאות ומבני ציבור וכן תוספת של כ-2,000 חניות.
התוכניות מציעות הרחבת הרחובות החרושת, המסגר, התדהר והנופר לטובת הגדלת המדרכות ותוספת עתידית של שבילי אופניים, נטיעת עצים, התוויית שבילים להולכי רגל ורוכבי אופניים, פיתוח כיכרות לשימוש הציבור ופיתוח חזיתות מסחריות לאורך הרחובות הראשיים והכיכרות.

במתחם העסקים הצפוני מתכוננות להיבנות 2 תחנות מטרו ומסוף אוטובוסים, וכן מתוכננת הרחבה של כביש 4 שממוקם בסמוך לאזור התעסוקה, שיכלול תוספת נתיבי תחבורה ציבורית ותחנות אוטובוס. בנוסף, בימים אלה נסלל כביש גישה חדש, אשר יחבר את אזור התעסוקה למחלף שפיים, המרוחק כ-4.5 ק"מ בלבד מאזור התעסוקה בעיר, ובו מתוכננת להיבנות תחנת רכבת ומרכז תחבורה גדול, בנוסף לשבילי אופניים שיסללו לאורך הכביש ויאפשרו גישה לעיר במגוון דרכים.
ראש העיר חיים ברוידא מסר: "אחד היעדים שהגדרתי לעצמי כראש עיר הוא להגדיל את אזור התעסוקה ולהכניס לעיר חברות ועסקים חדשים, ולשמחתי חלה בשנים האחרונות התפתחות משמעותית בנושא ורעננה זוכה לביקושים גדולים. שלושת הפרויקטים החדשים המתכוננים להיבנות בעיר הם הבעת אמון של חברות גדולות שבחרו ברעננה על פני כל הערים האחרות במרכז. בנוסף, לזאת, העירייה צפויה לקבל מפרויקטים אלו שטחים בגודל של כ-3,900 מ"ר, אשר ינוהלו על ידי העירייה, וישמשו כמבנים עירוניים ומוסדות ציבור לטובת תושבי העיר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה