בארץ

אלימות נגד פקחי חניה: "רדף אחרי עם סכין בכל הרחוב"

מכת האלימות בישראל לא נרגעת והאנשים שאולי נמצאים בסיכון המקסימלי בעת הזו - הם פקחי החניה
מערכת ice |  1
פקח חניה (צילום פייסבוק)
גל האלימות בישראל מסרב להירגע והפעם על המוקד - פקחי חניה. אריה ליבה, פקח חניה מקריית מוצקין, חשף ב"מהדורה ראשונה" בקשת 12 את המקרה המזעזע שהוא חווה, כאשר אזרח שקיבל ממנו דו"ח על סך 250 שקלים, בגין חניה בחניית נכים - רדף אחריו עם סכין לאורך הרחוב. כך הוא סיפר: "מאותו הרגע שניתן הדו"ח, המשכתי באכיפה ואחרי כשעה אותו אזרח, עם אשתו באוטו, מחפש אותי, בא ושואל שאלות 'מי אני?', מה אני?' אמרתי לו שאני פקח ו'קיבלת דו"ח כי החניה היא מונגשת'".
"הוא זרק לעברי את הדו"ח קילל אותו איים עליה בצורה ממש חמורה ראיתי שזה הולך למקום מאוד מאוד אלים. התרחקתי ממנו, שיניתי את המיקום, בשביל לא להתעמת איתו. הוא פשוט נסע בהמשך הרחוב, עשה יו טרן, חזר חזרה, המשיך לאיים ופתאום זרק לעברי פחית בירה סגורה שפגעה לי ברגל. חזר לאוטו של, סכין ופשוט רץ עלי בכל רחוב גושן ממש בהתחלה איפה שאני נמצא בחניון באזור - ניסה לפגוע בי. ואני פשוט ברחתי על החיים שלי כדי לא להיפגע מסכין של אותו אזרח, בגלל שהוא קיבל דו"ח", המשיך הפק"ח.
כשנשאל האם הוא ניסה להשתמש בגז מדמיע, ליבה אמר: "כשבאתי והראתי לו את הגז המדמיע לראשונה, הוא טיפה התרחק וחשב מה עושים, אז הוא פשוט נכנס לאוטו, נסע, חזר ואמתי לו "תירגע, אל תשתמש באלימות" והפחית שתיה הוא זרק אותה עלי ומפה לשם זה הגיע למצב שהולך הולך לאוטו להוציא סכין. אמרתי לו "אני אאלץ להשתמש בהגנה עצמית" ואז הוא ראה את הגז מדמיע שאני ממש בשלוף איתו, פשוט הלך לאוטו, הביא סכין יצא מהאוטו ורדף אחריי על ציר גושן, במטרה לפגוע בי. הוא ראה איש ביטחון של עירייה, חשב שזה שוטר או משהו כזה ואז הוא השליך את הסכין לרצפה ונעמד במקום". שלא נדע.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה תיאור של חיות לא של בני אדם חולי נפש!!!! (ל"ת)
    מיקי 02/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור