נדל"ן ותשתיות

עומר אדם מפסיד בענק, טדי שגיא בעסקה מטורפת ומלון חדש נפתח בישראל

עור אדם פספס נכסים בחצי מיליארד שקל, טדי שגיא רוכש בית חדש ב-24 מיליון דולר, רחובות תגדל ב-11,000 דירות, גם הבנייה בגולן צוברת תאוצה למרות המלחמה. בנק הפועלים יממן את המלון בלונה גל, ואיפה ייבנה בית חולים חדש בישראל? אלה ידיעות השבוע בנדל"ן ב-ice
מערכת ice |  4
עומר אדם (צילום סיימון אלמלם, freepik)
בנק הפועלים יממן את המלון שיקים עמרם אברהם בשטח הלונה-גל: בנק הפועלים יממן את הקמת מלון יוקרה בשטח עליו היה ממוקם הלונה גל לחופי הכינרת; הסגירה הפיננסית מעניינת מאוד על רקע הסיכונים הקשורים למלחמה וההשקעה הגדולה; יחד עם זאת מדובר בהשקעה לטווח רחוק יותר שערוך ליום שאחרי המלחמה וזה כבר מעניין. לידיעה המלאה לחצו כאן.
טדי שגיא בעסקה מטורפת אחרי הגירושים: מה רכש ב-24 מיליון דולר? לאחר שהודיעו על פרידה, טדי שגיא מפנק את עצמו ברכש חדש: בית חדש במיאמי בעלות של 24 מיליון דולר, ולא תאמינו מי הולכים להיות השכנים החדשים שלו. לידיעה המלאה לחצו כאן.
בית חולים חדש בישראל: זו העיר המפתיעה שנבחרה להקמתו: בהמשך להחלטת הממשלה לחיזוק מערכת הבריאות הציבורית והרחבת מערך האשפוז הציבורי בדרום הארץ, מיישמים משרדי האוצר והבריאות עוד שלב משמעותי בדרך להקמת בית החולים החדש בבאר שבע. בית החולים יכלול בסיום התהליך כ-600 מיטות ויכלול את מגוון השירותים שישתלבו בשירותי האשפוז והקהילה בדרום הארץ. לידיעה המלאה לחצו כאן.
עומר אדם הפסיד בענק: כך פספס נכסים בחצי מיליארד שקל: מלבד קבוצה בבעלות יבואן טויוטה ג'ורג' חורש, שהפסידה בראש בראש וכידן דהרי וירון אדיב, בעלי קבוצת הנדל"ן ישפרו ותנופורט, מתברר שגם קבוצת ההשקעות אירופה-ישראל של מאור מלול, לצד עומר אדם ואיש הנדל"ן יעקב בר סיימו רק במקום הרביעי בהצעות עבור נכסי משפחת מחקשווילי שנמכרו לבסוף ב-540 מיליון שקל לבני המשפחה. לידיעה המלאה לחצו כאן.
העיר המבוקשת בישראל תגדל בעשרות אלפי תושבים: 11,000 דירות בדרך: עיריית רחובות מקדמת במשך שנים את פרויקט ההתחדשות העירונית הגדול ביותר במדינת ישראל, המשתרע על שטח של כ-1,500 דונם, במסגרתו ייהרסו 1,300 יחידות דיור ישנות ובמקומן ייבנו 11,000 יחידות דיור חדשות. כעת, הפרויקט יצא לדרך אחרי שהטרקטורים עלו על הקרקע בטקס הריסה מיוחד. לידיעה המלאה לחצו כאן.
דווקא במלחמה: שכונה חדשה עם 1,800 דירות החלה להיבנות בגולן: לאחר שנים ללא בניה בהיקפים משמעותיים בקצרין ובכלל בגולן, נורתה השבוע יריית הפתיחה להקמת רובע המגורים החדש בעיר - רובע נחלים הממוקם בדרום מערבה של קצרין, כאשר התכנון היא שיוקמו בו כ-1,800 דירות חדשות, בנוסף ל מבני ציבור, מסחר, מבני תעסוקה ומלונאות. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    למה לא עושים הגהה
    אק 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לגבי טדי שגיא מופיע : לאחר 14 שעות נישואים ו-14 ילדים. 14 שעות ???חחחח...ולגבי מספר הילדים כתוב בהמשך הכתבה - 6 ילדים...
    סגור
  • 3.
    כמה רעש וצלצולים
    יעקב 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עולם הבלוף והצילצולים
    סגור
  • 2.
    עומר אדם ביזיון
    חוליו 09/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גמד מכוער ושעיר בלגולה לפריקון מגלח תחת
    סגור
  • 1.
    בא לי לבכות על הצער שהם עוברים העניים האומללים האלו.
    נהוראי 09/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני בבוקר קם עם חובות ובלי שקל בבנק ולא בכיס ובלי הכנסות אבל אני הכי מאושר מכל המליונרים האלו על בטוח הם פשוט אונליין עם קללה של הרבה כסף בלי אושר אמיתי.
    סגור