נדל"ן ותשתיות

שדה התעופה החדש בישראל עובר מהפכה: כך ייראה מעכשיו

שדה התעופה החדש בחיפה עבר מתיחת פנים עם ריבוד מחדש של מסלול הטיסה, טיפול ייסודי בחוזק רצועת המסלול, החלפת גופי תאורה וסימון מחודש של המסלול. יפוץ המסלול יגביר בצורה ניכרת את בטיחות הטיסה בשדה שעתידה להתרחב בעתיד הקרוב עם תחילת הפעילות של חברת אייר חיפה
מערכת ice |  4
המטוס הראשון של אייר חיפה (צילום אייר חיפה)
לאחרונה הסתיים פרויקט שיפוץ מסלול הטיסה בשדה תעופה חיפה. הפרויקט כלל ריבוד מחדש של מסלול הטיסה, טיפול ייסודי בחוזק רצועת המסלול, החלפת גופי תאורה וסימון מחודש של המסלול.
המסלול רושיין מחדש ואושר לפעילות ע"י רשות שדות התעופה. שיפוץ המסלול יגביר בצורה ניכרת את בטיחות הטיסה בשדה שעתידה להתרחב בעתיד הקרוב עם תחילת הפעילות של חברת אייר חיפה.
במהלך הקיץ הקרוב, אמורה להתחיל לפעול בנמל התעופה חיפה חברת תעופה ישראלית חדשה: אייר חיפה. זאת לאחר שהשרה רגב העניקה לפני מספר חודשים רישיון הפעלה לאייר חיפה. הרישיון מאפשר לה להפעיל טיסות מסחריות משדה התעופה בחיפה ליעדים קרובים באירופה ובאגן הים התיכון כמו יוון וטורקיה.
זאת, במסגרת חזונה של השרה להגברת התחברות והידוק החיבוריות והקישוריות בתוך ישראל ומחוצה לה.   כמו כן, בכוונת החברה להפעיל קו טיסות מחיפה לנמל רמון שליד אילת. יצויין כי כיום חל מחסור בטיסות ממרכז הארץ לאילת, והפעילות אמורה לסייע בהיקף הטיסות. 
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה לא מאריכים את מסלול ההמראה?
    יאיר 08/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הבעיה להכניס את הכבישים שבקצה המסלול למנהרות, ולהאריך את המסלול . להערכתי ניתן להוסיף עוד כ-500 מ׳ למסלול באופן שבו תתאפשר גם תנועת מטוסים בינוניים כגום איירבס 320 או בואינג 737.
    סגור
  • הם אמורים לעריך אותו בעתיד (ל"ת)
    טל 08/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לאן יאריכו לתוך הבית שלך? יא עמה! (ל"ת)
    מתן 08/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הם אמורים לעריך אותו יאא חמור במבי (ל"ת)
    טוני 08/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור