נדל"ן ותשתיות

אייל גולן ודניאל גרינברג נפרדו: לא תאמינו מה יעשו עם הבית החדש

אייל גולן ודניאל גרינברג נפרדו לאחרונה באופן סופי אחרי סאגה ארוכת שנים. לאחרונה, השניים שכרו בית בכפר הנגיד, אליו תכננו לעבור לגור יחד. אלא שהפרידה טרפה את הקלפים, ורק אחד מבני הזוג יעבור להתגורר בבית ביחד עם הילדים
מערכת ice |  3
אייל גולן ודניאל גרינברג (צילום אינסטגרם/ אייל גולן)
סאגה הבלתי נגמרת בין אייל גולן לדניאל גרינברג מגיעה לסיומה. אחרי שנפרדו לאחרונה, אך החליטו לחזור אחרי מספר ימים, הזמר האהוב וגרושתו מחליטים להפריד כוחות באופן סופי והשבוע הם פירקו את החבילה, אחרי שגרינברג חשפה זאת בדמעות עם סטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה.
אבל מה יעלה בגורל הבית המשותף שלהם, שרק לאחרונה החליטו לשכור בכפר הנגיד ואליו אמורים היו לעבור בקרוב? על פי דיווח היום (שני) ב-TMI, אייל גולן יעבור להתגורר לבד בבית שהזוג השכירו בכפר הנגיד, ביחד עם ילדיהם המשותפים - מיאל ורון.
הבית שתכננו להשכיר השניים בכפר הנגיד, אליו כאמור יעבור כעת גולן לבד, כולל שטח ענק עם בריכה פרטית צמודה. על פי מקורביו של הזמר, זמנו מושקע בעיקר בילדיו ולכן היה רוצה לעבור לבית גדול ומרווח שבו יהיה מקום לכל אחד מחמשת ילדיו: ליאם ואלין מאשתו הראשונה אילנית לוי, יאן שהביא לעולם יחד עם רוסלנה רודינה וכאמור מיאל ורון ילדיו המשותפים עם גרינברג.
כזכור, רק לאחרונה גולן וגרינברג רכשו שתי דירות להשקעה, אחת לכל אחד בסכום כולל של כמעט 15 מיליון שקלים בפרויקט היוקרה של האחים חגג' בשכונת בבלי הנחשבת בתל אביב.
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אייל
    איקה 07/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שמתחברת לטיפוס הזה צריכה לקחת בחשבון מי ומה הוא ואז לחשוב פעמים
    סגור
  • 2.
    יפה תחזרי לאמא למיתר יש מוצצי וגם פסיכולוג (ל"ת)
    יהודה ממיתר 06/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    הבית שתכננו להשכיר השניים בכפר הנגיד
    חכם חלפון 06/2024/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צריך לכתוב: "הבית שתכננו לשכור השניים בכפר הנגיד" תודו לי אח"כ.
    סגור