מינויים

המחליף של רני צים: זה המינוי המסקרן ליו"ר קבוצת פסגות

קבוצת פסגות הודיעה על מינויו של רו"ח דניאל לבנטל כדירקטור ויו"ר הקבוצה. יחליף בתפקיד את רני צים, שהינו בעל השליטה בקבוצה אשר ימשיך לכהן כדירקטור
מערכת ice |  1
רני צים (צילום מאיר אדרי, pexels, unsplash, pixabay)
קבוצת פסגות הודיעה היום (שני) על מינויו של רו"ח דניאל לבנטל כדירקטור ויו"ר קבוצת פסגות. לבנטל יחליף בתפקידו את רני צים שהינו בעל השליטה בקבוצה ואשר ימשיך לכהן כדירקטור. סיום כהונתו של צים כיו"ר דירקטוריון פעיל ומינוי של לבנטל במקומו הינו לבקשתו של צים, מתוך הכרה בחשיבות בצורך ביו"ר דירקטוריון פעיל במשרה מלאה, בעיקר על רקע המצב הכלכלי השורר במשק ובפרט נוכח המצב הבטחוני בישראל.
לבנטל, שותף מנהל בפסגות אלטרנטיב הצטרף לקבוצה לפני כשנה וחצי. דירקטוריון החברה הסביר את בחירתו של לבנטל ליו"ר בכך שניסיונו וכישוריו לצד היכרותו הטובה עם פעילות החברה, יאפשרו לו להתוות באופן מיטיבי את אסטרטגית החברה ומיקודה בפעילות הליבה הנעשית באמצעות בית ההשקעות.
לבנטל בעל ניסיון של כ- 25 שנה בניהול חברות פרטיות וציבוריות בעולמות הפיננסים, שוקי ההון והחוב והנדל"ן הגלובלי. טרם תפקידו בפסגות כיהן לבנטל כמנכ"ל חברת הנדל"ן וההשקעות הציבורית מישורים, אשר עברה מהפך בתקופת ניהולו, כולל מיקוד באסטרטגית הפעילות, מעבר לרווח תזרימי חיובי הגדל מידי שנה, גידול של עשרות אחוזים בהון העצמי והכפלת שווי השוק.
דניאל לבנטל (צילום: רמי זרנגר)
לפני כן, שימש לבנטל במגוון תפקידים בין השאר כסמנכ"ל כספים ומשנה למנכ"ל של בתי השקעות. לבנטל בעל תואר ראשון במינהל עסקים עם התמחות בחשבונאות של המכללה למינהל ותואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ככה מתנהל מנהל ללא אגו. דואג לעסק שלו (ל"ת)
    דודי א 10/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור