מינויים

בשופרסל משקיעים בפרסום: מנהל שיווק חדש מונה

מינויי הבכירים ברשת שופרסל, בדגש על מחלקת השיווק ממשיכים, זיו קסלמן מונה למנהל אגף השיווק החדש של הרשת
מערכת ice | 
זיו קסלמן (צילום אלעד גוטמן)
שורת המינויים בשופרסל ממשיכה. הבוקר הכריזה הנהלת שופרסל על מינויו של זיו קסלמן (49) למנהל אגף השיווק של הקבוצה. זיו מכהן משנת 2018 כסמנכ"ל השיווק והדיגיטל בחברת הבת-רשת הפארם Be. קסלמן יוביל את תחום השיווק של הקבוצה כולה, תוך התמקדות בחדשנות דיגיטלית, תקשורת שיווקית ועוד.
במסגרת תפקידו כסמנכ"ל השיווק והדיגיטל של Be, הוביל קסלמן מהלכים שיווקיים רבים. בנוסף, הקים את מערך השיווק והדיגיטל של החברה, ניהל את תקציב השיווק בהיקף של עשרות מיליוני שקלים, היה אמון על גיבוש וניהול אסטרטגיית השיווק והפרסום, הוביל את הטרנספורמציה הדיגיטלית המלאה של החברה ואת פיתוח עולמות האיקומרס, ניהל את עולמות הדאטה, שיתופי הפעולה ועוד.
 
מנכ"ל קבוצת שופרסל אורי וטרמן, מסר על המינוי: "היכרותו הרחבה והמעמיקה של זיו עם עולמות השיווק שצבר לאורך השנים, יאפשרו לו להוביל בהצלחה רבה את התחומים הללו בקבוצת שופרסל ואף יתרום להעצמת הפעילות שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה