מינויים

בראק קפיטל פרופרטיז NV ממנה את ערן אדלמן לסמנכ"ל הכספים

רואה החשבון ששימש כמנהל הכספים ב-Adler Group יחל את תפקידו החדש ב-1 ביוני, כאשר יחליף בתפקיד את תומאס שטיינלט. רון הדסי מונה כדירקטור חיצוני
כפיר אדר | 
ערן אדלמן (צילום יחצ)
חברת הנדל"ן בראק קפיטל פרופרטיז אן.וי (בראק אן.וי), מהמובילות בתחום הנדל"ן בגרמניה, ממנה את רו"ח ערן אדלמן לתפקיד סמנכ"ל הכספים של החברה החל מה-1 ביוני 2021. אדלמן יחליף בתפקיד את תומאס שטיינלט.
אדלמן כיהן כמנהל הכספים ב-Adler Group (לשעבר ADO Properties S.A.) מאז שנת 2017. אדלמן הוא בעל ניסיון נרחב בתחומי הנדל"ן והפיננסים ובעבר עבד במחלקה המקצועית של KPMG ישראל (סומך חייקין). אדלמן הינו רו"ח מוסמך והינו בעל תואר ראשון בחשבונאות וכלכלה מהאוניברסיטה העברית.
 
תיירי בודומולין,
מנכ"ל בראק אן.וי., אמר כי: "אני שמח על הצטרפותו של ערן לבראק אן.וי. כסמנכ"ל הכספים הבא שלנו. חטיבת הכספים של החברה היא בעלת משמעות רבה בהמשך ההתפתחות העסקית של החברה וערן מביא עימו שילוב ייחודי של מומחיות וניסיון, כמו גם הבנה של שוק ההון הישראלי. בשם כל הצוות בבראק אן.וי, אני רוצה להודות לתומאס שטיינלט על תרומתו להתפתחות החברה בשנה האחרונה ולאחל לו הצלחה בעתיד".
בנוסף, רון הדסי מונה כדירקטור חיצוני מוקדם יותר החודש. הדסי מחזיק גם בתפקיד יו"ר אלביט הדמיה ומכהן כדריקטור במספר חברות ציבוריות במשק הישראלי. שני מינויים אלה הם חלק ממאמציה המתמשכים של החברה לחזק את קשריה בשוק הישראלי ואל מול המשקיעים הישראלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה