תקשורת ומדיה

נחשף היעד המוצהר של נתניהו: זה מה שאמר בריאיון לתקשורת הזרה

רפיח היא המוקש הבא שעמו צה"ל מתמודד בחזית מול החמאס ובעולם גובר הלחץ על ישראל להימנע מפעולה צבאית שם. נתניהו פנה לדעת הקהל העולמית ובריאיון לחדשות ABC הסביר מדוע רפיח היא יעד מוצהר שאסור לישראל לפספס אותו 
דוד זולדן | 
בנימין נתניהו (צילום מסך ABC)
נתניהו פונה לדעת הקהל העולמית ובריאיון לחדשות ABC הסביר מדוע רפיח היא יעד מוצהר שאסור לישראל לפספס אותו ובין השאר אמר כי "לוותר על הפעולה ברפיח זה אומר להפסיד במלחמה ולתת לחמאס להישאר".
רפיח היא המוקש הבא שעמו צה"ל מתמודד בחזית מול החמאס ובעולם גובר הלחץ על ישראל להימנע מפעולה צבאית באזור זה. ראש הממשלה נתניהו התראיין הבוקר (ראשון) לרשת ABC ובה התייחס לפעולה הצבאית המתוכננת ברפיח שבעזה ואמר "הניצחון בהישג יד. אנחנו עומדים להשיג את גדודי הטרור הנותרים של חמאס ברפיח, שהוא המעוז האחרון של חמאס ברצועה".
לדברי נתניהו "אנחנו הולכים לעשות את זה תוך מתן מעבר בטוח לאוכלוסייה האזרחית כדי שיוכלו לעזוב". נתניהו התייחס לקריאות בעולם שלא לפעול ברפיח והגיב "אלה שאומרים שבשום פנים ואופן אסור לנו להיכנס לרפיח, בעצם אומר לנו להפסיד במלחמה. חמאס יישאר שם".
אתמול פורסם על פי דיווח ברשת CNN כי היעד שהציב נתניהו לצה"ל לסיים את הפעולה הצבאית ברפיח הוא תחילת חודש הרמדאן בעשירי במרץ, זאת בכדי למנוע כאוס בעולם הערבי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה