תקשורת ומדיה

מי מאיים על טלי גוטליב? "אזכיר לו שלא מתעסקים איתי"

על רקע ההסלמה עם חיזבאללה, ח"כ טלי גוטליב ביקרה את הממשלה ביחס לחוסר ההרתעה שלה בזירה הצפונית. "מי שמאיים על המדינה שלי ופוגע בה קשות המדינה חייבת להזכיר למה לא כדאי להתעסק איתה", כתבה חברת הכנסת
מערכת ice |  3
טלי גוטליב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
לאחרונה המתיחות בין ישראל לחיזבאללה גברה משמעותית, עם פגיעות ישירות בבתים בצד הישראלי ופינוי של עשרות אלפי ישראלים. חברת הכנסת טלי גוטליב החליטה שלא לשתוק בנושא לרגל ההסלמה במצב, וכתבה היום (ראשון) בחשבונה ברשת X: "חיזבאללה לועג למשאלת הסכם מדיני עליו חושב גלנט".
"אם מישהו מאיים עלי אני אזכיר לו מהר מאד שלא מתעסקים איתי. קל וחומר מדינה. מי שמאיים על המדינה שלי ופוגע בה קשות המדינה חייבת להזכיר למה לא כדאי להתעסק איתה. זה ככ פשוט", אמרה גוטליב. "הדמיון שלא תהיה מלחמה בצפון זאת תבוסתנות! חיזבאללה לועג למשאלת הסכם מדיני עליו חושב גלנט. זאת מלחמה! תתעשתו!".
   
גוטליב, אשר ידועה בביקורת שלה כלפי הממשלה, כתבה קודם לכן: אדוני רוה״מ. אחרי שחמאס לעג להצעתך עכשיו תורך ללעוג לו. רק כך הוא יבין. לא דלק לא מים ולא סחורות! ישראל תחלק מזון רק לעזתים שעברו לשטחי מחסה. כל השאר סייעני חמאס. החמאס בתודעת נצחון. בלי להכניע אותו לא תהיה עסקה. רק בכח ויותר כח נכניע את חמאס ונחזיר את החטופים. די לליטוף האויב".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    איזה שמנה מכוערת! לתאי הגזים יאללה (ל"ת)
    חח 02/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    טלי שלנו ראשת ממשלה בקרוב
    קובי 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    קדימה!
    סגור
  • 1.
    תנסי אולי אמסלם מוכן לעשות לך טובה (ל"ת)
    רבקה סטרוק 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור