ויראלי

טלי גוטליב נגד הפגנת משפחות החטופים: "תמונות של חולשה, תפסיקו"

חברת הכנסת מהליכוד התייחסה לאירועי 100 הימים לחטיפת הישראלים על ידי חמאס. לדבריה, חוסמי הכבישים אינם משרתים את מטרות המחאה: "במקום לצעוק ולהפגין נגד חמאס ותומכי הטרור ולהציג את אכזריותם, מחזקים את המורל של אויבינו הסדיסטיים"
מערכת ice |  2
טלי גוטליב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, עטיה מוחמד)
על רקע ציון 100 ימים ל-7 באוקטובר, ולחטיפתם של 136 ישראלים שנמצאים בשבי ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה, מתקיימת הערב (מוצ"ש) הפגנה בת יממה בהשתתפות אישי ציבור, בכירים במערכת הפוליטית, אומנים, עיתונאים ואנשי תקשורת. המחאה קוראת לממשלה לשים את עסקת החטופים בראש סדר העדיפויות, ולפעול לשחרורם במהרה. 
במסגרת האירועים, כמה מפגינים חסמו צמתים מרכזיים בהם כביש איילון, אחד מעורקי התחבורה הראשיים של ישראל. ח"כ טלי גוטליב (הליכוד) כנראה פחות התחברה לרעיון, מה שהוביל אותה לצייץ בחשבון ה-X בחריפות: "אני חייבת לשאול. אם תחסמו את כביש איילון זה מה שיניע את חמאס האכזרי להשיב את החטופים?".
חברת הכנסת והמשפטנית סיפקה למשפחות עצות להמשך המאבק למען שחרור החטופים: "במקום לצעוק ולהפגין נגד חמאס ותומכי הטרור ולהציג את אכזריותם אתם מספקים תמונות של חולשה שמחזקות את המורל של אויבינו הסדיסטיים. חוסמי הכבישים אתם פוגעים במאבק החשוב של מטה החטופים! תפסיקו!".
   
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קלון
    קל,, 01/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טלי יקרה. חסימת הכביש נעשית ע"י אנשי אהוד נגד יהודים.
    סגור
  • 1.
    טלי גוטליב יותר מצודקת . (ל"ת)
    רני 01/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור