תקשורת ומדיה

נתניהו תחת ביקורת מעיתונאי וואלה: "נ.ב. מה עם החטופים?"

ראש הממשלה נתניהו חוטף בזמנים אלו ביקורת מכל כיוון, אם על חלקו במחדל ה-7 לאוקטובר, ואם בניהול המלחמה מיום פתיחתה. כעת כתב וואלה מצטרף לשלל הביקורות על נתניהו והוא אף שאל אותו: "מה עם החטופים?"
מערכת ice | 
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ מארק ישראל סלם/ POOL)
מלחמת חרבות ברזל הצליחה, למרבה הטרגדיה, לאחד חלקים רבים שחברה הישראלית שהיו שסועים וקרועים בעקבות המחלוקות הפוליטיות שנראות כל כך מיותרות בתקופות כאלו. זאת תחת ההבנה שלעם ישראל יש קודם כל מכנה משותף אחד שהוא החשוב ביותר, אין לנו מדינה אחרת.
למרות האחדות ששוררת ברוב חלקי העם ומתבטאת בכמות הענקית של היוזמות האזרחיות שקמו לטובת חיילי צה"ל וכתרומה למאמץ המלחמתי של מדינת ישראל בארגון הטרור חמאס, כמו בכל מלחמה, ובמיוחד כזו שנפתחה במתקפת פתע רצחנית שהותירה את מדינת ישראל המומה למספר רב של שעות ואף ימים, ישנה ביקורת רבה על הצבא והשלטון.
באופן טבעי, ראש הממשלה נמצא בעין הסערה של הביקורת הציבורית, ובמיוחד שמדובר בבנימין נתניהו. כתב וואלה, ביני אשכנזי, הצטרף לביקורת סביב נושא החטופים ופרסם אתמול (מוצ"ש) ציוץ בחשבון ה-X שלו (טוויטר לשעבר) את הביקורת שלו על נתניהו. 
 
"לא מבין למה נתניהו צריך להתייחס לפרשנים באולפנים ובעיתונים ואיפה שזה לא יהיה - תגלה מנהיגות ותפסיק לזרוק סיסמאות, ואם אתה לא מתכוון לעצור בבקשה ספר לנו מה השלב הבא. נ.ב. מה עם החטופים?" כתב אשכנזי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה