תקשורת ומדיה

אילון לוי בבליץ ראיונות בלונדון - וזה הסירוב הראשון שקיבל

בית הספר היוקרתי בלונדון בו למד אילון לוי, סירב לאפשר לו מפגש עם התלמידים כדי להישאר מאוזנים כביכול "במטרות הקשורות לסכסוך הנוכחי". דובר הממשלה יצא נגד ההחלטה. בינתיים על הפרק: ראיונות בתקשורת הבריטית "גוב האריות"
מערכת ice | 
אילון לוי (צילום מסך וידאו)
דובר הממשלה לתקשורת הבינלאומית, אילון לוי, יוצא הבוקר (חמישי) לבליץ ראיונות בלונדון, כאשר ברקע: ציון מאה ימים למלחמה ושחרור החטופים והדיון בבית המשפט הבינלאומי בהאג. אך בינתיים לפי הדיווחים, בית הספר היוקרתי בו התחנך סירב שישוחח עם התלמידים.
כאמור, כוכב ההסברה בן ה-32, ממריא לביקור תקשורתי במקום הולדתו, לונדון, במה שהוא מכנה "גוב האריות של התקשורת העולמי", כאשר על הפרק: בליץ פגישות למען ההסברה הישראלית והשתתפות בעצרת לציון 100 ימים למלחמה ולשחרור החטופים. לדברי לוי, "ביחד ננצח - ביחד עם אחינו ואחיותינו בתפוצות, וביחד עם בנות בריתנו בעולם".

אולם, על פי דיווח של הג'ואיש ניוז שבבריטניה (jewishnews), בית הספר היוקרתי בלונדון בו למד לוי סירב לאפשר פגישה שלו עם התלמידים. מדובר בבית הספר הפרטי UCS (ראשי תיבות של University College School) הממוקם בהמפסטד בצפון מערב לונדון, בית ספר יוקרתי הגובה לא פחות מ-25 אלף פאונד מתלמיד לשנה. 

אילון לוי ממריא ללונדון. צילום מסך טוויטר
איש הקשר ביחסים עם בוגרי המוסד, אד פיקרינג (Edd Pickering) סירב בנימוס להצעתו של לוי להיפגש עם התלמידים: "בית הספר קיבל החלטה שלא לספק פלטפורמה לדיון או גיוס כספים למטרות הקשורות לסכסוך הנוכחי", נמסר. לדברי גו'איש ניוז, לוי הגיב על כך: "בית הספר בו למדתי לפני 13 שנה היה תמיד מעוז ליברלי גאה שחינך להרחבת הדעות ללא פחד ומצער שאלו אינם עוד הערכים והמורשת של בית הספר. לא תיארתי לעצמי שכבוגר בית הספר לא אתקבל בו, אני מבקש ממך לשקול מחדש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה