תקשורת ומדיה

בן כספית: "היה אמור ללעוס את בן גביר ולירוק אותו על המדרכה"

בן כספית מתח ביקורת על הקבינט הביטחוני והזהיר על מסוכנתו: "איום על ביטחונה של ישראל". בנוסף, כספית תקף את רה"מ נתניהו: "ראש ממשלה עם עמוד שדרה, עם סמכותיות ועם אישיות עצמאית היה מעיף את רגב ובן גביר לכל הרוחות"
מערכת ice |  3
איתמר בן גביר, בן כספית (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, מתוך אתר 103FM)
העיתונאי ואיש התקשורת בן כספית ידוע במתיחת הביקורת הנוקשה שלו כלפי הממשלה, התנהלות רה"מ נתניהו ומערכת הביטחון בימים אלו. בטור שפרסם אתמול (רביעי), בן כספית תקף את חברי הקבינט הביטחוני וכתב בין היתר: "הקבינט המדיני־ביטחוני הוא איום על ביטחונה של ישראל".
בטורו בעיתון "מעריב", פרסם איש התקשורת בן כספית ביקורת חריפה על התנהלות הקבינט הביטחוני אשר אחראי על המלחמה הנוכחית. כספית סבור, כי ישיבות הקבינט הביטחוני מיועדות עבור מטרה אחת בלבד אינטרסנטית מאוד: "אך ורק לצורכי הדלפה, כותרות ופרוטוקולים".
מלבד זאת, תקף כספית את השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, על התנהגותו חסרת הכבוד מול הרטמכ"ל הרצי הלוי, שתקף בחזרה את השר בן גביר ואמר: "אני מחליט, אל תאיים עליי".
כספית המשיך לתקוף את חברי הממשלה, ביניהם את שר התחבורה מירי רגב, ששאלה מדוע מדיחים את חיילי צה"ל שקראו קריאת "שמע ישראל" במסגד בג'נין. כספית מציין כי לאור שאלתה, האלוף אליעזר טולדנו, הגיב לדבריה והסביר כי אותם חיילים לא יודחו.
לדברי כספית, השרה רגב לא הסתפקה בתשובה הזו: "רגב לא נרגעה וטענה שהיו פרסומים בתקשורת והיא מודאגת, אז טולדנו ניסה לסגור את הסיפור עם 'זו אחריות שלנו וסמכות שלנו, ורק שלנו'".
לטענת איש התקשורת כספית, השר לביטחון לאומי בן גביר, תקף אף הוא את האלוף טולדנו ואמר: ״כבר שמענו על הסמכות והאחריות שלכם״. כרגיל, כספית לא חסך בביקורת גם על רה"מ נתניהו וטען כי היה עליו לגנות את דבריהם והתנהגותם של השרים: "ראש ממשלה עם עמוד שדרה, עם סמכותיות ועם אישיות עצמאית היה מעיף את רגב ובן גביר לכל הרוחות".
כאמור, על רקע השיחה הקשה שנוהלה בין השר לביטחון לאומי לרמטכ"ל, כספית תקף את בן גביר וטען כי הרמטכ"ל הרצי הלוי, היה צריך לנהוג אחרת: "הלוי, שטיפל בלא מעט בריונים בחייו, אמור בשלב הזה ללעוס את בן גביר ולירוק אותו על המדרכה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מה שהיה הוא שיהיה.
    טרובדור 12/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי ייחסך מאיתנו מוקיון הפיתות הזה. איך מסיבות של מנדטים נותנים לנער הגבעות האלים ואיש כהנא מהעבר, להפוך פתאום במין קפיצת דרך עצומה לשר לביטחון פנים, לפופוליסט אלים ורודף תשומת לב. כל כך נמאס מהחבורה הזאת: מבן גביר, מסטרוק, מסמוטריץ', מלוין, מרגב, מאמסלם, כל האחרי פרחי האלה מלקקי השלטון האינטרסנטיים וחסרי המצפון והמוסר וכן החרדים כמובן שממשיכים לבזוז מאות מיליונים מקופת הציבור גם בזמן מלחמה בלי לתרום כלום. לא השתכנענו מאלף המתגייסים לשבועיים ומשלוחי המזון. הכול פייק אחדות מהשבועיים הראשונים שהמדינה הייתה אחוזת פחד. כעת כל המושחתים חזרו לסורם.
    סגור
  • 2.
    כספית
    גבריאל 12/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כספית אתה כפוי טובה אתה צריך לעוף מארץ הקודש אתה צריך להיות עם החמס.
    סגור
  • 1.
    בן כספית תקבל סרטן איש בזוי ועלוב ! (ל"ת)
    אסף 12/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור