תקשורת ומדיה

עושים היסטוריה: לוחמי גולני צולמו בבניין מועצת חמאס בעזה

גדוד 13 של גולני, שאיבד 41 מלוחמיו במתקפת הטרור בשמחת תורה, הצטלם עם דגלי ישראל בבניין המועצה המחוקקת של חמאס - שננטש במלחמה

מערכת ice | 
לוחמי גולני בעזה (צילום מתוך הטלגרם של עמית סגל)
הרמטכ"ל רב-אלוף הרצי הלוי אמר בהערכת מצב שקיים היום בפיקוד הצפון: "אנחנו נערכים בצורה חזקה עם תכניות פעולה לצפון. המשימה שלנו היא להביא ביטחון. המצב הביטחוני לא יוותר באופן שבו תושבי הצפון לא ירגישו בטוחים לחזור לבתיהם".
היום (ב), הצטלמו לוחמי גולני בתוך מליאת הפרלמנט של החמאס ברצועת עזה - אחד מהסמלים הבולטים ביותר של ארגון הטרור. תמונה זו מהווה תיעוד היסטורי לדבר שטרם נעשה על ידי הצבא הישראלי בעזה.
שר הביטחון גלנט אמר בתום הערכת מצב כי "חמאס איבד שליטה בעזה - מחבלים בורחים דרומה, אזרחים בוזזים את בסיסי חמאס, אין להם אמון בשלטון".
עוד הוסיף גלנט: "הכוחות שלנו מתקדמים, מבצעים את המשימות שלהם לפי תכנית, כאשר אנחנו מגבירים את הלחץ אנחנו רואים את התוצאות, כל יום אנחנו מחסלים מפקדים נוספים של החמאס, עשרות ולפעמים מאות מחבלים וצה"ל מגיע אל מרכז העיר עזה ופועל לפי שיקוליו. אנחנו עובדים לפי משימות, אין לנו שעונים, יש לנו מטרות, אנחנו נשיג את המטרות שלנו ובראשן ניצחון מוחלט על החמאס והשבתם של החטופים אל ביתם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה