תקשורת ומדיה

עדויות מזעזעות מה-7 לאוקטובר: "נשים נאנסו והוצאו להורג"

עדויות חדשות מזוועות ה-7 באוקטובר נחשפות על ידי יחידת המשטרה להב 433. "חלק לא קטן ממעשי הרצח ביצעו אזרחים", אומרים החוקרים. הזהרה: הכתבה כוללת תוכן גרפי קשה

מערכת ice |  5
תקיפה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חודש מאז הטבח בשבת השחורה ב-7 באוקטובר והעדויות המזעזעות לא מפסיקות להישמע. אחת מהעדויות שהגיעו ליחידת להב 433, היא של צעירה שהסתתרה עם בן זוגה בזמן הטבח, שמול עיניה ראתה אונס ורצח של נערה. "הם לבשו מדי זית, היא הייתה בחיים ודיממה מהגב. היא נאנסה והוצאה להורג" היא סיפרה. 
גם אנשי זק"א תיארו את הזוועות שראו והרבה מהן כלולות עבירות מין בנשים בטרם הוצאו אותן להורג. על פי העדויות של אנשי זק"א, בוצעו גם התעללויות מיניות בחלק מהגברים. בתיעוד אחר אמרו אנשי זק"א כי הושחטו איברי המין הקורבנות.
באחת מחקירות המחבלים ביחידת להב 433 תיאר מחבל חמאס כיצד הוציא להורג גבר ואישה באמצעות פטיש. נחשפה עוד שיחה קשה בין ילדה בת 15 לשוטרים שאליהם התקשרה בעת שהמחבל עמד מולה. "אני ילדה בת 15, יש לי בית ספר מחר", בכתה הנערה וזעקה, רגע אחרי זה היא הוצאה להורג. בעדות מחרידה נוספת של בחורה צעירה היא סיפרה כי המחבלים אחזו בראשי קורבנות כמו בתיקים, כדי להפגין כוח. 
אחת הנשים שהצליחו להסתתר בשיחים, סיפרה שהיא חזתה במעשי אונס שביצעו מחבלי חמאס בצעירה שתפסו. לפי העדות, המחבלים אנסו את אחת הקורבנות בזה אחר זה, ולאחר מכן ירו בראשה.
מחקירות המחבלים עולה כי בכל חוליה היו אחראים שני מחבלים לתעד את הטבח - אחד שהפעיל מצלמת גו-פרו, ואחר עם מצלמה שהעבירה בשידור ישיר את מסע הטבח ישירות למפקדות חמאס בעזה.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    והם יושבים בתא מקבלים אוכל ואולי ישוחררו????? (ל"ת)
    חח 11/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    לרצוח ולהשמיד ולהתעלל מילד ועד זקן בעזה (ל"ת)
    ג. 11/2023/10
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 3.
    מחבל ???
    יוסף 11/2023/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה כולם רוצים מהאכזריות של הצעירים שלהם ???? אבל כך גידלו ולמדו אותם מינקותם ....הם אשמים ??????? וכך בטוח יהיה בעתיד !! כמו העשב סעידה !!!!
    סגור
  • 2.
    עזה
    יוסף 11/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עזה חיה נושמת ובועטת וכך גם יהיה . בחדר אחד אמצעי לחימה ובחדר צמוד הדור הבא של המפלצת ....אז מה יותר מסוכן ???? עדיין מסרבים להבין... למלחמה הולכים בלי הלב !!!! אין נצחון אם יש עדיין ביצי מפלצת !!!!!!!!
    סגור
  • 1.
    לכן צריך לשרוף את עזה עלהתושבים בה
    יעקב ל 11/2023/09
    הגב לתגובה זו
    12 0
    למחוק את עזה
    סגור