תקשורת ומדיה

בן כספית נכנס בקואליציה: "חשוב להם יותר מלמנוע גרעין מאיראן"

בטור הדעה השבועי שלו איש התקשורת, בן כספית, בוחר להיכנס שוב בקואליציה ומתייחס לדבריו של יריב לוין בשבוע האחרון. כספית מתמקד בפרט בחשש לכאורה של הקואליציה ממינויו של השופט יצחק עמית לתפקיד נשיא בית המשפט העליון
מערכת ice |  1
בן כספית (צילום פלאש 90)
בטור הדעה השבועי שלו איש התקשורת, בן כספית, בוחר להיכנס שוב בקואליציה ומתייחס לדבריו של יריב לוין בשבוע האחרון. השר צוטט בשבוע האחרון כשהוא אומר שיש להעביר חקיקה שיהיה קשה לשנות אחר כך וכי ישנו "מיעוט פוסט-ציוני" שמשתלט על מערכת המשפט.
בן כספית ראשית מבקש להזכיר כי בעוד שר המשפטים מתמקד רבות ברפורמה הוא שוכח להתמקד עם חבריו בדברים אחרים שהבטיחו, כמו יוקר המחייה, משילות ועוד. כמו כן, הוא תוהה להיכן נעלם לוין הדמוקרט שכעת מבקש להעביר חוקים שאלו שיבואו אחריו לא יוכלו לשנות.
כספית מתמקד בפרט בחשש לכאורה של הקואליציה ממינויו של השופט יצחק עמית לתפקיד נשיא בית המשפט העליון לאחר פרישתה של אסתר חיות, בהתאם לשיטת הסניוריטי. 
על כך הוא טוען: "המטרה החשובה ביותר שלהם היא למנוע ממנו את התפקיד. לפעמים נדמה לי שזה חשוב להם אפילו יותר מאשר למנוע גרעין מאיראן. אין תעלול שהם לא מנסים כדי להצליח לגנוב איכשהו את המהלך הזה ולבלום את מינויו של אותו עמית משוקץ. כולל הניסיון הנואל השבוע לבטל את לשכת עורכי הדין. התפלאתי שלא שרפו בובות בדמותו במדורות ל"ג בעומר האחרון".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נרטיב פלסטינאי
    המלך עופר המשיח 06/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשם תאוות השלטון של לוין-רוטמן, התומכים, אנשי "רפורמה עכשיו" הפכו לנרטיב פלסטינאי. שבריר קטן של אמת והמון פנטזייה אנטי-ישראלית. יותר גרועים ממפיצי הפייק של "שלום עכשיו".
    סגור