תקשורת ומדיה

בן כספית תומך בנועה קירל: "לא צריכה שתתרום לה בגדים"

העיתונאי התייחס לנאומו השערורייתי של משה גפני: "נועה קירל. צעירה שעובדת קשה כל החיים. בתוך כל זה, התגייסה, השלימה שירות מלא, שימשה מודל לחיקוי, מייצגת אותנו בעולם, מפרנסת לא מעט אנשים סביבה, לא נזקקת לקצבאות, תורמת לפריון ולמצב הרוח"
מערכת ice |  3
בן כספית (צילום טוויטר/ בן כספית, pixabay)
דיוני התקציב נפתחו דווקא עם נציגת ישראל לאירוויזיון נועה קירל: יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני עורר סערה הבוקר (שני) כשהציע "לתרום לה קצת בגדים". התגובות לא איחרו לבוא.
גפני (יהדות התורה) תקף בנאומו את "קמפיין ההסתה נגד הציבור החרדי" כשרמז לדבריה של גלית גוטמן: "אומרים 'מוצצי דם'. שתתבייש לה, אני לא יודע מי זו". הוא הוסיף: "יש לי נכדה, הנכדה הזאת עובדת, התחתנה ונולד לה בן. היא תורמת לכלכלת המדינה והיא עובדת בהייטק יחד עם החברות החרדיות שלה שלמדו בסמינר בבני ברק. בית הספר שלה היה מתוקצב בחצי מבית ספר ממלכתי מקביל".
בהמשך אמר גפני: "הבת שלי לא למדה על נועה קירל. לא למדה. אז מה? אז בגלל זה לא מגיע תקציב? בכלל, הייתי גם תורם לה (לקירל) קצת בגדים שיהיו לה".
אחד האנשים הבולטים שנלחצו להגנתה של קירל, הוא העיתונאי בן כספית שצייץ את הדברים הבאים: "נועה קירל. צעירה שעובדת קשה כל החיים. בתוך כל זה, התגייסה, השלימה שירות מלא, שימשה מודל לחיקוי, מייצגת אותנו בעולם, מפרנסת לא מעט אנשים סביבה, לא נזקקת לקצבאות, תורמת לפריון ולמצב הרוח. לא, מכובדנו גפני, היא לא צריכה שתתרום לה קצת בגדים. היא חיה במדינה בה כל אחד, עדיין, יכול ללבוש מה שהוא רוצה. אם ניתן לך ולחבריך להמשיך להתפרע, בקרוב גם הזכות הזו תישלל מאיתנו".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ישראל גדולה
    קרן העושר דניס ישראל 05/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    גפני מהצד דתי חרדי הביא דבר אותנטי מוסרי מבחינתו כלובש כיפה ומאמין אדוק הוא עשה מצוות החזר בתשובה והציע לה להיות פחות חושפנית דבר שאני בעד בו לפחות כלפי חוץ בטח שלא הייתי רוצה שאשתי לעתיד תהיה חשופה עד מכבר לעניי כל העולם אפשר יותר לצמצם הערת גפני מעולה משעשע ומחזיר רוח לאומי לנועה
    סגור
  • 2.
    כספית רעילה
    אלמוני 05/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מר בן כספית, אנחנו חיים במדינה בה כל אחד, עדיין, יכול להגיד ולהעביר ביקורת על מה שהוא רוצה. גם על תרבות חוסר לבוש, שאותו אתה מכנה משום מה, לבוש. אם ניתן לך ולחבריך להמשיך להתפרע, בקרוב גם הזכות הזו תישלל מאיתנו.
    סגור
  • 1.
    אל תדאג בן,גם את הבגדים שהיה תורם לנועה,אנחנו מממנים (ל"ת)
    יורם חיפה 05/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור