תקשורת ומדיה

שר התקשורת קרעי: "מבחינתי יש לסגור את גלי צה"ל"

"בשנה הבאה, אתם תראו שיהיו שידורים ארציים לא ציבוריים, שיצאו במכרזים ולתחנות הקיימות שכיום יכולות לשדר רק אזורי", אמר השר בכנס החירות ה-9 של התנועה הליברלית החדשה
מערכת ice | 
ח"כ ד"ר שלמה קרעי, הליכוד (צילום נועם רבקין פנטון, פלאש 90)
היום (ראשון), התקיים כנס החירות ה-9 של התנועה הליברלית החדשה, בו עלו לנאום בין היתר חברי הממשלה. לאחר 20 דקות של מחאה כנגד הרפורמה המשפטית במהלך הכנס, חזר הדיון עם שר התקשורת שלמה קרעי, שציין: "חבל שאבירי הדמוקרטיה לא מוכנים לשמוע דעות אחרות. זאת בדיוק הסיבה שצריך רפורמה בתקשורת כי הציבור מוסת על ידי ערוצי התעמולה".
עוד אמר השר: "בשנה הבאה, אתם תראו שיהיו שידורים ארציים לא ציבוריים, שיצאו במכרזים ולתחנות הקיימות שכיום יכולות לשדר רק אזורי" וכי בכוונתו "לסגור את מועצת הכבלים והלווין והרשות השנייה ועד סוף יולי יעבור החוק ובתקווה שיהיו כאן גופי ציבור רזים וחסרי שיניים". קרעי יצא במתקפה ממוקדת כלפי גלי צה"ל, אשר לטענתו נמצאים "בניהול שר הביטחון". השר אמר: "מבחינתי יש לסגור את גלי צה"ל".
מי שעוד נאם בכנס, הוא יו"ר ועדת החוקה שמחה רוטמן. "אם בית המשפט העליון יהיה בצד שלי, יהיה לי יותר קשה לגייס רוב פוליטי להעביר רפורמה. יש קיבוע בחוקה שלא תמיד מתאים למבחן הזמן. לכן חוקה היא לא פתרון קסם!", כך הוא אמר בנאומו וספג קריאות "בושה!" כשירד מהבמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה