תקשורת ומדיה

עמית סגל: "המפגינים עשו חסד גדול עם נתניהו"

עמית סגל, כתב חדשות 12, דיבר על מגוון נושאים ביניהם פיטורי גלנט וההפגנות שהתרחבו בעקבות כך: "זה ברור שפיטוריו ירדו כעת מהפרק", והקבינט שלא כונס מזה תקופה ארוכה עד עכשיו: "נתניהו לא רואה באנשים שבקבינט את היועצים הטובים ביותר שהוא יכול היה לבחור לעצמו"
מערכת ice | 
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
עמית סגל, כתב חדשות 12, העלה אמש (חמישי) טור ל-N12 בו דיבר על הנסיבות שהביאו לאירוע הנוכחי, בתוכו ההפגנות נגד בנימין נתניהו בעקבות הפיטורים של שר הביטחון יואב גלנט, הקבינט המדיני ביטחוני שלא התכנס בחודשיים האחרונים, בו יושבים אנשים שנתניהו לא סומך עליהם במאת האחוזים.
על ההפגנות נגד פיטורי גלנט טען סגל כי "חסד גדול עשו המפגינים לפני שבועיים עם ראש הממשלה נתניהו, שיצאו לרחובות בעקבות פיטורי שר הביטחון יואב גלנט. עכשיו נותר רק לדמיין איך מתנהל האירוע הנוכחי כאשר שר הביטחון הוא, נניח, ניר ברקת, אדם שדובר בו נכבדות ואף היה בשורת פגישות עם נתניהו, שזו עשויה להיות טבילת האש שלו כשר ביטחון. זה ברור שפיטורי גלנט ירדו מעל הפרק. אין לגיטימציה ציבורית כעת לשחק עם גורלו".
על הקבינט הביטחוני כתב סגל: "הסיבה שהקבינט לא מתכנס היא לא בגלל שראש הממשלה סבור שמצבנו מעולם לא היה טוב יותר, אלא כי הוא לא רואה באנשים שבקבינט את היועצים הטובים ביותר שהוא יכול היה לבחור לעצמו. הוא ממש לא רואה צורך, וזה בלשון המעטה, לכנס את הרכב השרים הזה שזימנו לו הנסיבות הנוכחיות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה