תקשורת ומדיה

הזמר במסכה נחשף: כתב חדשות 12 מתחבא מאחורי המסכה?

הזמר במסכה ממשיכה להטריף את המדינה בניסיונות לנחש מי נמצא מתחת לתחפושות. אבל האם כתב חדשות 12, אלעד שמחיוף, מתחבא מתחת לתחפושת של החתול?
מערכת ice | 
הזמר במסכה (צילום שי פרנקו)
"הזמר במסכה" היא ללא ספק אחת מתוכניות הטלוויזיה המצליחות והנצפות ביותר במדינת ישראל בשנים האחרונות. בסוף השבוע האחרון יצאה עונה נוספת של התוכנית והטירוף ברשתות החברתיות התחיל מיד עם הניסיון לנחש - מי נמצא מתחת לאיזו מסכה?
אחרי שרותם סלע הטריפה את הרשת כשרמזה שהיא נמצאת מאחורי התחפושת של העכבישה, כשהעלתה אתמול (שני) סטורי לחשבון האינסטגרם שלה בו היא הטריפה את הרשת אחרי שצירפה תמונה של עכביש צעצוע, רמז לאחת הדמויות ב"הזמר במסכה" וכתבה: "דברים שאני מוצאת בכיס של הג'קט באמצע פגישה".
גם כתב החוץ של חדשות 12, אלעד שמחיוף, העלה סטורי לחשבון האינטסגרם שלו בו הוא מצרף משאל שנערך בקשת, בו ניסו לנחש מי נמצא מאחורי התחפשות של החתול. שמחיוף היה מופתע מאוד מכך ש-5% חשבו שהוא נמצא מאחורי התחפושת של החתול. שמחיוף הגיב על כך כשרשם: "צר לי לאכזב 5% מהנשאלים. מילא זה שאני לא יודע לשיר, אבל אני לגמרי איש של כלבים ולא של חתולים", כתב בצחוק. אבל האם הוא באמת נמצא מתחת למסכה? ימים יגידו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה