תקשורת ומדיה

גל אנטישמיות בארצות הברית: קיירי אירווינג מגיב לראשונה

קיירי אירווינג שיתף פרסום על ספר אנטישמי בחשבון הטוויטר שלו וסרב להסיר את הפוסט. במסיבת עיתונאים שנערכה לאחר משחק בו שיחקה קבוצתו תקף השחקן את הכתב ששאל אותו בנוגע לעמדותיו האנטישמיות
מערכת ice | 
קיירי אירווינג, כוכב הברוקלין נטס (צילום Interop Events / Flickr)
גל האנטישמיות בארצות הברית לא נרגע. לאחר ההתבטאויות הקשות והאנטישמיות של הראפר קניה ווסט, גם כוכב הכדורסל ושחקנה של ברוקלין נטס קיירי אירווינג כאשר קידם ברשתות החברתיות מסר המכיל מסרים אנטישמיים. בין היתר נכתב בספר שיהודים עובדים את השטן ואת לוציפר, שהם שולטים בעולם דרך התקשורת והבנקים, שלמעשה הם הובילו את השחורים בספינות עבדים והם מקור הגזענות והעבדות.
 
אמש (שבת) במסיבת העיתונאים שערכה לאחר המשחק בין ברוקלין נטס לאינדיאנה פיסרס (בו הובסה קבוצתו של אירווינג) נשאל קיירי על ידי עיתונאי ערוץ הספורט האמריקאי ESPN ששאל שאלות בנוגע לציוץ האנטישמי כביכול, אותו אגב טרם הסיר מהרשתות החברתיות.
אירווינג לא אהב את השאלות ודחה את הטענות כי הוא "מקדם" את הספר "האם אני מקדם את הספר?" שאל אירווינג, "בוא נתקדם, אל תעשה לי דה הומניזציה, אתה בסך הכל רוצה ליצור קליפ שאתה ריב איתי בשביל להיות מפורסם".
אירווינג המשיך ודחה את האשמות על אנטישמיות. "אני אפרסם מה שאני רוצה ואתה יכול להתקדם". כתב ה-ESPN ל וויתר וניסה להמשיך לשאול את השחקן על האנטישמיות שלו שהמשיך בשלו: "אני לא חייב לענות לך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה