תקשורת ומדיה

תיעוד מפחיד: ילדה בת 6 נמלטת מניסיון חטיפה

סוכל ניסיון חטיפת ילדה בהמילטון אוהיו שבארצות הברית, כך פורסם הבוקר (ראשון). בתיעוד שהופץ נראה גבר כבן 33 אוחז בילדה, כשהאחרונה החלה לצעוק ולהתנגד שיחרר החוטף את הילדה
מערכת ice | 
משטרת ניו יורק (צילום JAKE OFFENHARTZ)
סרטון שפורסם השבוע תיעד רגע מצמרר במיוחד שבו ילדה בת 6 נמלטה מחטיפה בהמילטון אוהיו שבארצות הברית ביום רביעי האחרון. לפי התיעוד החשוד בחטיפה הגיע בסמוך לפתח ביתה של הילדה ותפס בזרועו. בשעה שהילדה החל להתנגד ולצרוח החוטף שחרר אותה ונמלט מהמקום. הסרטון צולם דרך מערכת האבטחה מחזית בית משפחת הילדה. לפי חקירת המשטרה שם החשוד הוא דריק מקפירסון, בן 33 המתגורר גם הוא בעיר המילטון.
 
"הבחור הזה עבר ואז הוא נגע בי ומשך אותי", סיפרה הילדה בסוף השבוע ל"בוקר טוב אמריקה" של ABC. "הוא פשוט שחרר אותי כי צרחתי". אביה של הילדה - ריקי נאש אמר כי לאחר שביתו נכנסה בבכי לתוך הבית הוא קפץ למכוניתו ונסע בעקבות מקפרסון תוך כדי שהוא יצר קשר עם המשטרה.
המשטרה שהוקפצה למקום פתחה במרדף אחר מקפירסון וכבר באותו הערב הוא נעצר. לאחר המעצר הוא הואשם בחטיפה והטרדה מינית בוטה, על פי רישומי המשטרה. נכון לרגע זה בן ה-33 מוחזק בכלא במחוז באטלר בסמוך לסינסינטי ומועד משפטו טרם נקבע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה