תקשורת ומדיה

בריטני ספירס נחשפת: האקס של הזמרת מפרסם סרטונים מביכים

בעלה לשעבר של בריטני ספירס מפרסם סרטונים ישנים בהם נראית הזמרת צועקת על בניה, כהוכחה לכאורה לסיבה שבגללה הם אינם מעוניינים לפגוש בה
מערכת ice | 
בריטני ספירס (צילום מרים אלסטר / פלאש90)
קווין פדרליין, בעלה לשעבר של בריטני ספירס ממשיך למרר את חייה, הגם ככה לא פשוטים. אחרי שתקף אותה על תמונות עירום שפרסמה וגרם לכך שבניה לא רוצים לראות אותה, היום הוא מפרסם  סדרה של סרטונים ישנים שמראה את הזמרת מתווכחת עם שני בניהם.

פדרליין שיתף שלושה סרטונים באינסטגרם, שהראו לכאורה את ספירס נוזפת בבניה, שון וג'יידן. "אני לא יכול לשבת בחיבוק ידיים ולתת לבנים שלי לחטוף האשמות בצורה כזו אחרי מה שהם עברו. עד כמה שזה כואב לנו, החלטנו כמשפחה לפרסם את הסרטונים האלה", כתבה פדרליין לצד הקטעים ואמרה כי בניהם היו בני 11 ו-12 בזמן צילום הסרטונים. "זה אפילו לא הגרוע ביותר", הוא המשיך. "השקרים חייבים להיפסק. אני מקווה שהילדים שלנו יגדלו להיות טובים מזה".
 
בסרטון הראשון, ספירס לכאורה לא מודעת לכך שהיא מצולמת על ידי אחד מבניה כשהיא נכנסה לחדר השינה שלהם. "זה הבית שלי", היא אומרת להם בוידאו. "אם אני רוצה להיכנס לכאן ולתת לך קרם לפנים שלך כי זה גס... כדאי שתתחיל לכבד אותי, זה ברור?" "כולכם צריכים להתחיל להתייחס אליי כמו אישה בעלת ערך," היא המשיכה והוסיפה, "אני אישה, בסדר, תהיה נחמד אליי, מובן?". 
בוידיאו השני ספירס צועקת לכאורה, "איבדת את דעתך? איבדת את השכל שלך?" כשהיא ישבה במושב הנוסע של המכונית. הזמרת כנראה הוטרדה מבנה שון לאחר שהיה בתוך חנות בלי לנעול נעליים. כעונש, היא אמרה לו שהיא לוקחת את הטלפון שלו.
"אני בהלם ממלך ואני לא יודעת מה לעשות", אמרה ספירס לכאורה. "ואני מפחדת ממך כי אתה מוזר כי אתה עובר גיל ההתבגרות. ואני לא יודעת מה להגיד. אבל אכפת לי יותר ממה שאתה יודע."

צילום מסך אינסטגרם
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה