תרבות ופנאי

בריטני ספירס בקאמבק עם שיתוף פעולה סודי ולא צפוי

כוכבת הפופ בריטני ספירס מפתיעה עם גרסת כיסוי לשיר "Tiny Dancer" כדואט עם אלטון ג'ון, מבצע השיר המקורי. השיר שהוקלט בצורה סודית, צפוי לצאת בקרוב
מערכת ice | 
בריטני ספירס (צילום מרים אלסטר / פלאש90)
בריטני ספירס לא עוצרת: כמעט שנה עברה מאז שבית המשפט שחרר אותה מן האפוטרופסות של אביה ומאז ששמה חזר אל עין הציבור. גם אם הדרמות בחייה עדיין מסרבות להיגמר, אין ספק שהכוכבת הגדולה של תחילת שנות ה-2000 וזוכת הגראמי נמצאת כעת בדרך הבטוחה לקאמבק מבורך.
ספירס רומזת כבר תקופה ארוכה שהיא מוכנה לחזור לעבוד. בפוסט שפרסמה באינסטגרם בנובמבר האחרון היא כתבה "המון זמן לא שיתפתי את הקול שלי, אולי יותר מדי זמן".
וכעת, לפי דיווחים באתרי בידור עולמיים, היא הקליטה בסודיות שיר חדש, ראשון מאז 2016. ולא סתם שיר, אלא גרסת כיסוי (קאבר) ללהיט האגדי "Tiny Dancer", ועוד בדואט עם אלטון ג'ון, יוצר ומבצע השיר במקור ואייקון פופ שעל מעמדו אין צורך להרחיב.
 
מקורות מסרו כי הרעיון והיוזמה הגיעו דווקא מכיוונו של ג'ון, שהשיר הוא אחד מלהיטיו הבולטים ביותר. השניים הקליטו את הדואט במבצע חשאי בשבוע האחרון והתגובות הראשוניות מתוארות כמי ש"השתגעו מהשיר" והגדירו אותו כמי שיהיה "השיר של הקיץ". נותר רק לחכות לשחרר הדואט ולהתרשם בעצמנו משילוב הכוחות בין שני גדולי הפופ הללו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה