תקשורת ומדיה

אם החטוף בתגובה למחאה: "בואו לא נחריב את המדינה"

איריס חיים, אימו של החטוף יותם חיים ז"ל, מביעה התנגדות חריפה להשבתת המשק: לתת לסינוואר את הכוח? לא מספיק שהילדים שלנו סובלים, בשבי וגם בארץ. גם השירותים צריכים להיות מופסקים?"

מערכת ice |  4
איריס ויותם חיים (צילום מתוך חשבון האינסטגרם של איריס חיים @iris_haim1)
איריס חיים, אימו של יותם חיים ז"ל שנחטף מביתו בכפר עזה ונורה בשוגג ע"י חיילי צה"ל, פרסמה היום תגובה ברורה כנגד הקולות המפנים אצבע מאשימה כלפי הממשלה על מותם של החטופים והימנעות מעסקה: "דמם של כל נרצחי והרוגי ה-7.10, וביניהם אהובנו יותם, על ידיהם של החמאס ותומכי הטרור האיראניים ומדינות אנטישמיות ברחבי בעולם. אני מגנה אותם ורק אותם".
האם, שטענה בשבוע שעבר כי טקס אלטרנטיבי לאירועי ה-7 באוקטובר הוא לא טקס זיכרון אלא מחאה נגד הממשלה, התייחסה היום גם להכרזת השביתה של ההסתדרות ופרסמה פוסט מחאה כנגד הצעד החריג: "להשבית את המדינה שלי? לתת לסינוואר את הכוח? הוא לא צריך להתאמץ, אנחנו נעשה בשבילו את העבודה. לא מספיק שהילדים שלנו סובלים, בשבי וגם בארץ. גם השירותים צריכים להיות מופסקים?".
חיים המשיכה וציינה: "למי זה עוזר? לאזרחים שגם ככה סובלים? זה יחזיר את החטופים? מה שאני מרגישה הוא שהדבר היחיד שיעזור עכשיו נגד חמאס ויעזור להחזיר את החטופים הוא להראות לחמאס שאנחנו מלוכדים אחד עם השני ברצון להחזיר את כל החטופים ביחד באופן שיבטיח את הבטחון של מי שחי כאן".
 

חיים הוסיפה שלדעתה שביתה רק תחליש אותנו ופנתה בבקשה לעוקביה. "מותר לכאוב אבל בואו לא נאבד את השפיות. בואו לא נחריב את המדינה שלנו. בואו נשמור עליה. זאת הבקשה שלי. אין לי ארץ אחרת".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    איריס את מוארת
    ו 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לצערי לא כולם נמצאים במקום להבין את הגישה הגבוהה שלך. מעדיפים לנקז את הרגשות הקשים הטבעיים ביצירת דרמות וגלים שלא יעזרו בכלום. ואני לא ימנית, לא מאוהבי ביבי, אבל את צודקת ב 100%. צודקת ממקום עמוק.
    סגור
  • 3.
    צודקת
    אבי 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    למה הקול שלה לא נשמע, האצבע העיקרית צריכה להיות מופנת לחמאס
    סגור
  • 2.
    אשת חיל
    פיני 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    איריס את אשת חיל אמיתית אני מעריץ אותך זמן רב את אישה חזקה נבונה שעל אף צערך בשום שלב לא איבדת את שפיותך כן ירבו כמותך
    סגור
  • 1.
    איזו אישה חזקי ואמצי (ל"ת)
    מדהימה 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור