תקשורת ומדיה

רני רהב במתקפה חריפה: "מבחינתי סינוואר ניצח, החלטה חרפתית"

במחאה על הודעתה של האמנית רות פתיר שלא להציג את הביתן הישראלי בתערוכה הבינלאומית "ביאנלה" שבוונציה, איש התקשורת רני רהב תקף ודרש ממנה להסיר את המנדט שקיבלה מטעם ישראל: "רואה בהחלטתך חומרה רבה, את נותנת יד לשונאי ישראל"
מערכת ice | 
רני רהב (צילום ויקיפדיה)
האמנית הישראלית רות פתיר, אשר אחראית על הביתן הישראלי בתערוכה הבינלאומית "ביאנלה" שבוונציה, הודיעה שלשום (שלישי) כי הביתן לא יפתח עד השגת הפסקת אש ועסקה לשחרור החטופים הישראלים בשבי חמאס. בתגובה להודעתה, איש התקשורת רני רהב תקף אותה בחריפות בפוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו בו הוא כתב: "את נותנת יד לשונאי ישראל".
"שלום לאמנית גברת רות פתיר", פתח רהב את דבריו. "כאספן אמנות אני רואה את החלטתך בחומרה רבה. מבחינתי סינוואר ניצח וזו חרפה. קיבלת מנדט לייצג את דגל ישראל ובימים שמנסים להדיר רגליו ממקומות, אירועים וטקסים בינלאומיים את נותנת יד לשונאי ישראל". עוד הוא הוסיף כי לדעתו, העובדה שלא תהיה תערוכה תגרום ל"עלבון לתרבות שלנו".
 
 
"את לא רוצה, לא יכולה, לא מרגישה? תודיעי למשרד התרבות שאת מחזירה את המנדט ויבחרו מיד באמן אחר. עשית משה שלא יעשה, ואני קורא לך עוד היום להחזיר את המנדט, זוהי חרפה ענקית!", כתב. "ישראל חזקה ואת לקחת החלטה פשוט חרפתית. החזירי את המנדט מיד", סיכם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה