תקשורת ומדיה
בעשרות מיליוני שקלים: המהלך של yes נחשף
yes מכריזה על מהלך "חודש יצירה ישראלית" לתמיכה בתעשיית הטלוויזיה ומשיקה הפקות מקור חדשות בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים
חברת yes ממשיכה לתמוך בהפקות כחול לבן ומכריזה על חודש אפריל כ'חודש יצירה ישראלית'. במהלך החודש תשיק yes הפקות מקור חדשות, תקדם תכנים בממשק ותעלה בקמפיין בהובלתה של נועה קירל המאיר זרקור על סדרות שיעלו החודש.
ההכרזה ממשיכה את תמיכתה של החברה ביצירה ישראלית ובתעשיית הטלוויזיה המקומית מאז פרוץ המלחמה, בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים. yes הקפידה שלא לעצור את צילומיה של אף סדרה, הוציאה לדרך צילומים של הפקות חדשות כמתוכנן ("תחריר", "קוגל"), ואף הייתה לגוף התקשורת הראשון שהעלתה סדרת דרמה מאז ה-7 לאוקטובר- הטַבָּח" שזכתה להצלחה רבה.
כמו כן, נרתמה החברה למאמצי הסברה הלאומיים, כשהציעה בחינם את הדוקו המטלטל NOVA# לכל גופי התקשורת לאור החשיבות הציבורים ושיתפה פעולה עם משרד החוץ בהקרנות שונות ברחבי העולם.
"מתחילת 2024 אנחנו רואים עלייה של 50% בצפייה בתכני המקור שלנו", סיפר דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של yes. "לאור הצלחתו של הקמפיין האחרון, אנחנו עולים בקמפיין נוסף לחיזוק היצירה הישראלית, הפקות המקור המצוינות שלנו ותמיכה בתעשייה המקומית. כחברת הטלוויזיה המובילה בישראל יש לנו תפקיד חשוב במיצוב ובחיזוק מעמדה של התרבות בישראל תוך הדהוד סיפורם של היוצרות והיוצרים בארץ ובעולם".
עוד ב-
קרדיט: yes
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.יס סוגרת ערוצי מדע ועניין באופן סדרתי. מי יעצור אותה? (ל"ת)איפה המועצה? 04/2024/02הגב לתגובה זו0 0סגור