תקשורת ומדיה

עידו גבעוני: "השבעה לאוקטובר חיזק בקרב הציבור הימני את הצורך ברפורמה"

משפיען הרשת וכוכב הטיקטוק, עידו גבעוני בריאיון ל-ice מתפוצץ על אולפני התקשורת: "ערוצי התבהלה עסוקים בהורדת המורל ובפלגנות, מטרת העל שלהם לפי דעתי היא שנפסיד את המלחמה"
דוד זולדן |  5
עידו גבעוני (צילום מסך ערוץ 14, פלאש 90/ יונתן זינדל)
בריאיון ל-ice אומר כוכב הטיקטוק עידו גבעוני (24) את מה שהוא חושב על הרפורמה המשפטית גם בעידן שאחרי ה-7 באוקטובר, מקצין עמדות מול בג"ץ ומתפוצץ על התקשורת הישראלית. 
בתור תומך נלהב ברפורמה המשפטית, האם ביום שאחרי המלחמה נראה אותך ממשיך לגונן עליה ולהצדיק אותה בכל מחיר או שמשהו השתנה אצלך בעקבות ה-7 באוקטובר?
"ברור שאני אמשיך לגונן על הרפורמה ולהצדיק אותה. השביעי לאוקטובר וכל המחאות רק חיזקו אצלי ואצל הציבור הימני את הרצון ללכת עד הסוף עם הרפורמה. זהו, ירדו המסכות, אנחנו גילינו מה האינטרסים בצד השני, וזו זכותנו ואפילו חובתנו להמשיך להילחם על הדמוקרטיה. והרפורמה היא התגלמות הדמוקרטיה. צריך להבין שעל כל אירוע שלילי שקרה במדינת ישראל, יש תביעת האצבע של בג"ץ. מדובר בגוף דיקטטורי, גזעני, שאוזק את הידיים של חיילי צה"ל ושופטיו מייצגים מפלגה שלא עוברת את אחוז החסימה". 
פרצת לתודעה דרך הרשתות החברתיות ומבלי שום דחיפה מכלי התקשורת והפכת מאלמוני לאחד מכוכבי הרשת המשפיעים היום. האם המודל שלך ושל אליהו לוסיאן מוכיח שהכוח של הרשת עוקף בהצלחה את התקשורת המסורתית רבת העוצמה?
"שאלה מעולה. אז אני באמת התחלתי מכלום, לא היה לי טוויטר, לא היה לי טיקטוק, והיה לי אינסטגרם פרטי עם מעט עוקבים. כשהתחילה הרפורמה הרגשתי פשוט חסר אונים. הרגשתי שיש כל כך הרבה שקרים והגיע הזמו שמישהו יזעק את האמת. אז פתחתי חשבונות טוויטר וטיקטוק והתחלתי להעלות סרטונים שלי מדבר, ולאט לאט צברתי תאוצה. אני חד משמעית חושב שהיום לרשתות החברתיות יש השפעה מטורפת, יותר מההשפעה של ערוצי החדשות בטלוויזיה. פוליטיקאים אסטרטגים זיהו את זה ממזמן ולכן הם מאוד משקיעים ברשתות החברתיות שלהם, למשל ביבי ובן גביר. אבל לא חייב להיות פוליטיקאי, יש חשבונות חזקים ברשת כמו של הצל וכמו של יבגני זורבינסקי שהם בעלי השפעה ציבורית מטורפת בזכות הכלי הזה". 
האם התקשורת הישראלית מסקרת בפטריוטיות את המלחמה ואת הפוליטיקה בזמן מלחמה או שהיא זועקת חוסר הוגנות?
"תלוי איזה תקשורת, ערוצי התבהלה עסוקים בהורדת המורל ובפלגנות, מטרת העל שלהם לפי דעתי היא שנפסיד את המלחמה, בניגוד לערוצי התבהלה, יש גם ערוצי תקשורת פטריוטיים, כמו ערוץ 14, Tov וגלי ישראל. שם מציגים את המציאות כמו שהיא, רואים כמה הם מדרבנים את חיילי צהל ומחזקים את עם ישראל".
מה השאיפות שלך? למה אתה עושה את מה שאתה עושה? 
"אני מאז ומתמיד הייתי רודף צדק. אני מרגיש שבמדינה שלנו יש אי צדק רציני, הוא מתבטא בכך שיש אצלנו במדינה אליטה שמאלנית אשכנזית, גזענית וחילונית. האליטה הזאת היא מיעוט קטן ששולט בכל מוקדי הכח במדינה. בצבא, בבג"ץ בפרקליטות, במשטרה, באקדמיה ובתקשורת. אותה אליטה, רואה אותנו, עם ישראל, כנחותים, הם מזלזלים בנו ובזים לנו ולכן הם לא מקבלים את תוצאות הבחירות ומחזקים רק פקידים שלא נבחרים על ידי העם, למשל כמו השופטת חיות או היועמ"שית מיארה. מטרת חיי היא לעשות צדק במדינת ישראל, אני מאמין בדמוקרטיה ורוצה להחזיר את הכוח בחזרה לעם".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אנשי ה 6.10 ... (ל"ת)
    מישהו 03/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    בחור צעיר וכבר אטום
    אמא של נכה 02/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחור צעיר שכל עולמו לפניו, וכבר כל כך אטום? למה שלא תיפתח? תנסה לחמוד ולקרוא ולא רק להקשיב לשופרות שונים? היסטוריה סה לא מקצוע עבש אפשר להשתמש בה לערוך השוואות וללמוד מן הנסיון. בחור צעיר. תיפתח!!! תשכיל! תפתח דעות עצמאיות. ההתנהלות שלך לא נכונה. אתה ננעל וחד צדדי.
    סגור
  • 3.
    תנו טיקטוק לכל אנאלפבית
    משרד החינוך 02/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כדי שיוכלו לזלזל בהשכלת-המשפטנים.
    סגור
  • 2.
    כל מילה בסלע
    יעל 02/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדוייק ! כל הכבוד !
    סגור
  • 1.
    ילדון
    אבנר 02/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התחלתם לתת במה לילדים מהטיק טוק?
    סגור