בארץ

דגמי האופנועים לשנת 2024 נחשפים: זה המותג שיפתיע אתכם

ד.ל.ב מוטוספורט יבואנית אופנועי KTM משיקה בישראל את שתי משפחות האופנועים החשובות ביותר של המותג – דגמי האנדורו והמוטוקרוס לשנת 2024. דגמי האנדורו בנויים מ-95% רכיבים חדשים לגמרי שעיקריהם שלדה קלה וחזקה, מתלי WP קרטריג' סגור, שלדת זנב משני חלקים, תאורת לד, פלסטיקה בעיצוב עדכני ועוד

מערכת ice | 
רוכבי האופנועים (צילום פלאש 90/ משה שי)
שוק האופנועים בנסיקה: יבואנית אופנועי KTM לישראל, משיקה בישראל את שתי משפחות האופנועים מהחשובות ביות של המותג – משפחת דגמי האנדורו והמוטוקרוס החדשים לשנת 2024. דגמי האנדורו של KTM מהווים כבר שנים רבות את מרכז המסה של שוק האנדורו בישראל, עם נתח שוק של בין 42 ל-49 אחוז ב- 5 השנים האחרונות.
עבור שנת 2024, דגמי האנדורו עברו חידוש מקיף במיוחד שכולל 95% חלקים חדשים לגמרי. החידוש העיקרי כולל שלדה חדשה לגמרי שתוכננה על מנת להציע תחושות משופרות לרוכב, ספיגה טובה יותר של עומסי הרכיבה, להציע יציבות משופרת בכל תנאי ובדיוק את הגמישות הנחוצה. 
בעזרת חטיבת המירוצים של Red Bull KTM, דגמי 2024 עברו גם עדכון לארגונומיה, כדי לשפר עוד את משולש הרכיבה כידון-מושב-רגליות, כדי להפוך את השליטה לקלה, טבעית ונוחה יותר. בהמשך לכך, הותקנה כנף קדמית חדשה עם מבנה חדש להרחקת הבוץ והאבנים מהרדיאטור וכן מכלי דלק חדשים שקופים בנפח 8.5 ליטר לדגמי ה-4 פעימות ו-9.0 ליטר לדגמי ה-2 פעימות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה