בארץ

ראש המוסד לשעבר מפתיע: "הוחלט לא לחסל ראשי חמאס בקטאר"

ראש המוסד לשעבר יוסי כהן, התראיין אמש לפגוש את העיתונות בקשת 12 וטען כי בתקופה בה כיהן בתפקיד, נפלה ההחלטה שלא לחסל את ראשי חמאס בקטאר זאת למרות שלמוסד יש יכולת לפגוע בכל אחד ובכל מקום, לעומת זאת ביעדים אחרים כן
מערכת ice |  5
יוסי כהן (צילום מרים אלסטר פלאש 90)
האם הממשלה יכלה לחסל את ראשי חמאס כבר לפני מספר שנים והחליטה לוותר? ראש המוסד לשעבר יוסי כהן נתן ראיון אמש בלפגוש את העיתונות עם בן כספית ועמית סגל בקשת 12 וטען כי היה ניתן לפגוע בראשי חמאס כבר לפני מספר שנים אך נפלה ההחלטה שלא לעשות זאת.
"החלטנו בזמנו שלא לחסל את ראשי חמאס בקטאר, לעומת זאת בשאר המקומות האחרים זה תלוי בקונטקסט" טען כהן והוסיף: "כשהמוסד מעלה יוזמות והממשלה מאשרת, זה מתבצע. אם אנחנו מקבלים הנחייה לבצע- אנחנו מבצעים. אנשי חמאס בכירים נמצאים בדרך כלל בארבעה מקומות: יו"ש, עזה, לבנון וטורקיה, בכולם יש לנו יכולת לעבוד ולבצע סיכולים ממוקדים".
יוסי כהן כיהן כראש המוסד במשך חמש שנים מ-2016 ועד 2021 אז הוחלף על ידי דוד ברנע. במהלך תקופת כהונתו עבד כהן בצמוד לראש הממשלה בנימין נתניהו, זאת למרות שלא הסכים עם כל דעותיו. שמו של כהן הוזכר בשבועות האחרונים כמועמד להיכנס לפוליטיקה בבחירות הבאות והוא עצמו לא הכחיש את האופציה שזה עשוי לקרות: "אני לא יכול להסתכל על מה שקורה בתקופה הזו ולא להתערב" אמר בעבר.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לדברי יוסי כהן
    יגאאל 01/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה נכון שכל ההפקרות היא נגרמה ע"י נתניהו.ועדין ממשיך בשקריו וממשיך להונות את הציבור ,מה יהיה ,ממשיך לקנות עכברים ואך אחד לא קם !.לסתום את הלוע של ,שלו. ראו משקורה אנשים הזויים בממשלתו כולל ראש הממלכה, שבדרך כלל היו אלופים..
    סגור
  • 2.
    יוסי.אתה היית ראש מוסד?פחד מה אתה מגלה כעת
    אורה 01/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איש דוחה..הכל מפרסם .בבחינת ..שופוני.יא נס !!! בושה,בושה,בושה... לכאורה...
    סגור
  • 1.
    החמאס שמרו לביבי על הכסא
    יצחק קרמין 12/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 3
    הכסא היה יותר חשוב מביטחון ישראל, 1400 על מצפון הימין (אם יש להם כזה)
    סגור
  • כסא
    איאי 12/2023/27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עד מתי תשפכו רעל על הזיות כמה חסרי הבנה ובלי חוכמה ובלי דעת... לכו תתנדבו תועילו במשהו במקום לשפוך ארס מבקר עד ערב. ביבי ביבי ביבי. הוא נשאר וכנראה עוד ימשיך עד שהוא ורק הוא ירצה לפרוש. ממש ואז יבוא לישראל גואל כמו לפיד נכון. לפיד שתוך 4 חדשים הרס את המדינה...מתי תבינו אין בישראל מנהיגים. אין אין. כל הקיימים חסרי נסיון לנהל מדינה ועוד מדינה כמו ישראל מוקפת אויבים. מתי תבינו איפה אנחנו חיים....מתי?
    סגור
  • ביבי
    איאי 12/2023/27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    השנאה הביאה אותנו לימים קשים אלה ויש עדיין אנשים עם עודף זמן לשבת מול המקלדת ולשפוך את שנאתם החולנית....רחמים .. רחמים...
    סגור