בארץ

נועה תשבי בדרך לארץ: זו סיבת הגעתה

מלווה בצוות צילום, תגיע בקרוב השגרירה הלא רשמית, נועה תשבי לארץ. במסגרת הביקור, השחקנית תבקר את משפחות החטופים ותגיע לקיבוצים בעוטף עזה על מנת לתעד את זוועות ה-7 באוקטובר

מערכת ice | 
נועה תשבי (צילום טוויטר/ נועה תשבי)
השחקנית והמפיקה ההוליוודית, מאז ומתמיד עסקה בהסברה עולמית בכל הנוגע לסכסוך הישראלי-פלסטיני. בשנת 2022, שר החוץ דאז יאיר לפיד מינה אותה לשליחה מיוחדת של משרד החוץ למאבק באנטישמיות.
שנה לאחר מכן, משרד החוץ סיים את ההתקשרות עמה, יש האומרים שבשל התנגדותה לרפורמה המשפטית. הקשר הלא מוצלח של תשבי עם הממשלה הנוחכית, לא מנע ממנה להגן על המדינה, לפרסם את זוועות המלחמה ולהתראיין בערוצים בינלאומיים שונים.
לאחר פרוץ המלחמה, באוקטובר האחרון, תשבי חתמה יחד עם עוד מאות שחקנים, קומיקאים ומנהלי בידור מהוליווד על מכתב לנשיא ביידן בו הם קראו לשחרור בני ערובה המוחזקים בעזה. 
כאמור, לפי פנאי פלוס, תשבי תנחת בקרוב בארץ יחד עם צוות צילום שיתעד את מצב הקיבוצים בעוטף ואת הזוועות שהתחוללו על ידי ארגון הטרור חמאס. לשחקנית הישראלית-אמריקנית, יש למעלה מחצי מיליון עוקבים בחשבון האינסטגרם שלה וכל סטורי שהיא מעלה גורר אחריו צפיות רבות של עוקבים מכל העולם.
כזכור, ב-1997 עברה תשבי להתגורר בארצות הברית. במהלך הקריירה השתתפה  בין היתר בסדרות הטלוויזיה: "המופע של דרו קארי", "מכושפות", "CSI מיאמי", "מסע בין כוכבים", "זיווגים" ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה