תקשורת ומדיה

בפעם השלישית: הראפר פאף דאדי מואשם בתקיפה מינית

הראפר שון 'דידי' קומבס (פאף דדי), עומד בפני תביעה בגין תקיפה מינית, התעללות וחניקה שקרתה לכאורה בשנות ה-90

מערכת ice | 
פאף דידי (צילום ויקיפדיה)
שון "דידי" קומבס (פאף דאדי), עומד בפני תביעה המאשימה אותו בהתעללות מינית ופיזית באישה אותה חנק עד שהתעלפה, כך על פי סוכנות הידיעות AP. אמנם התובעת החליטה לפתוח את המקרה רק עכשיו אבל למעשה ניסיון האונס לכאורה קרה בשנות ה-90.
זוהי התביעה השלישית בגין תקיפה מינית נגד קומבס. בחמישי שעבר (23.22), הוגשה תביעה נוספת נגד קומבס בבית המשפט העליון בניו יורק על ידי אישה שטענה כי הראפר
סימם ואנס אותה ב-1991 כשהייתה סטודנטית בקולג'. בתביעה נטען כי קומבס סימם אותה עד שלא הייתה מסוגלת לעמוד או ללכת על הרגליים. בנוסף טוענת התובעת שהראפר צילם את האונס והפיץ אותו בין חברים.
גם הזמרת קאסי האשימה את קומבס בעבר באונס, תקיפה מינית, סחר במין, התעללות פיזית ושימוש סמים ואלכוהול במהלך מערכת היחסים הרומנטית ארוכת השנים שלהם. עורך דינו של קומבס, בן ברפמן, אמר ל"טיימס" כי קומבס מכחיש בתוקף את ההאשמות הפוגעניות והמקוממות הללו.
"אלו תביעות מפוברקות הטוענות על  התנהגות בלתי הולמת מלפני יותר מ-30 שנה. זה אינו אלא רצון לבצע כסף. בגלל תהילתו והצלחתו של מר קומבס, הוא מהווה מטרה קלה עבור מאשימים אנונימיים שמשקרים ללא מצפון" כך לדבריו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה