בארץ

גלנט לוקח אחריות? "אחראי על מערכת הביטחון גם באירועים קשים"

בעקבות הכניסה ליום ה-13 למלחמה, כינס שר הביטחון יואב גלנט את לוחמי גבעתי בדרום ועודד אותם לקראת המשך הלחימה: "אני אחראי על מערכת הביטחון גם בתקופות רעות"
מערכת ice |  1
יואב גלנט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)

לאחר הכניסה ליום ה-13 למלחמה מול ארגוני הטרור, הגיע שר הביטחון יואב גלנט לשטחי הכינוס בגבול עזה ואמר לחיילים: "אני אחראי על מערכת הביטחון גם באירועים קשים, אני אחראי להביא אותה לניצחון בקרב, נהיה מדויקים וקטלניים עד שנבצע את המשימה במלואה".

מוקדם יותר היום ביקר גלנט גם חיילים מגבעתי ואמר להם דברים ברוח דומה: "נמצאים במלחמת אין ברירה, מדינת ישראל תמחק את חמאס, זו תהיה מערכה קשה, היא לא תסיים מחר, היא תימשך לאורך זמן. מי שמנסה לפגוע במדינת ישראל בצורה קשה ישלם מחיר שהוא יצטער עליו. המטרה היא השמדת חמאס, כל מחבל שרואים אותו צריכים לירות בו, בטוחים וסומכים עליכם. מי שרואה את עזה מרחוק יראה אותה מבפנים".
 



כזכור, מלחמת חרבות וברזל, החלה לפני כמעט שבועיים כאשר מחבלי חמאס פרצו את גדר הגבול ברצועת עזה, חדרו לישובים באזור ורצחו למעלה מ-1,400 ישראלים, בנוסף ללמעלה מ-4,000 פצועים ו-203 חטופים. בימים האחרונים התרחבה הלחימה גם לגבול הצפון כאשר בדומה לדרום, גם בישובי קו העימות פונו רבים מהישובים.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    השפוי האחרון (ל"ת)
    חורבן הבית 10/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור